Mielipiteitä näistä
Näistä alla olevista nimistä olisin vielä kysellyt mielipiteitä, että mikä kaunein tai sopivin tytön ja pojan nimistä tulevalle sisarukselle? Ja mielelläni ottaisin myös vastaan kommentteja siitä, että mikä etunimi näistä nyt ehdolla olevista teistä sopisi parhaiten Vilhelmi Onni Nestorin sisarukselle? Miehen kanssa käytiin taas vaihtoehtoja läpi ja nuo yhdistelmät on sellaisia, jotka miellyttäis aika hyvin molempia.
Tytön nimivaihtoehdot:
Amanda Lahja Eleonoora
Matilda Vieno Amanda
Matilda Keiju Vivian
Amanda Lahja Vivian
Matilda Vieno Rosaliina
Matilda Vieno Aliisa
Amanda Vieno Aliisa
Pojan nimivaihtoehdot:
Anselmi Toivo Kasperi
Eemeli Toivo Kasperi
Venneri Oiva Samuel
Akseli Oiva Samuel
Eemeli Aarre Samuel
Anselmi Sulo Jeremias
Kommentit (4)
Matilda Vieno Amanda
Matilda Vieno Aliisa
Mun mielestä noi kaksi on sointuvimmat kokonaisuudet ja Matilda " sopivin" ja kaunein etunimi Vilhelmin pikkusiskolle. Mieleen tuli myös sellainen kuin Matilda Vieno Elliida.
Pojan nimivaihtoehdot:
Anselmi Toivo Kasperi
Eemeli Toivo Kasperi
Pojan nimistä taas nämä =) Kaikkein ihanin (jos saa sekotella) olisi Anselmi Toivo Eemeli. Mitä olet mieltä? Vilhelmi ja Anselmi, voi vitsi miten ihanat!
Amanda ja Matilda ovat kummatkin kivoja :) Toisista nimistä Lahja on ehdottomasti paras, kolmansista Eleonoora ja Rosaliina sointuvat mielestäni kokonaisuuteen parhaiten. Minusta Matildaa ja Amandaa ei voi laittaa samaan nimeen, ovat jotenkin liian samankaltaisia.
Poikien nimistä Anselmi on ainut, jota edes harkitsisin. Eemeleitä on jo enemmän kuin tarpeeksi, Akselikin on aika suosittu. Venneri taas näyttää minusta Verneriltä kirjoitusvirheellä. Toivo ja Aarre ovat ihania nimiä, Toivo ehkä vielä ihanampi. Kolmansista nimistä itse asiassa Samuel ja Jeremias ovat minusta sopivampia kokonaisuuteen, koska taas kerran Anselmi ja Kasperi ovat vähän liikaa samanmuotoisia. Anselmi Toivo Samuel olisi minun valintani :)
-jonskuli-
Matilda Vieno Elliida - pitää kysyä miehen mielipide, itse kyllä tykkäisin tästäkin nimestä
Anselmi Toivo Eemeli - tämä menee listalle
Ykkössuosikkinahan meillä on tuo Anselmi ollut pojan etunimeksi, mut sit ollaan jumiuduttu siihen kun toiset nimet olleet niin samanlaisia veljen nimen kanssa tai siis se viiminen oikeastaan. Mutta tämä olisi kyllä tosi hyvä ehdokas, kiitos :)
xix
Anselmi Toivo Samuel - tämäkin ehdotus pääsee vielä listalle
Amanda Vieno Aliisa
Akseli Oiva Samuel