Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä näistä

25.01.2008 |

Näistä alla olevista nimistä olisin vielä kysellyt mielipiteitä, että mikä kaunein tai sopivin tytön ja pojan nimistä tulevalle sisarukselle? Ja mielelläni ottaisin myös vastaan kommentteja siitä, että mikä etunimi näistä nyt ehdolla olevista teistä sopisi parhaiten Vilhelmi Onni Nestorin sisarukselle? Miehen kanssa käytiin taas vaihtoehtoja läpi ja nuo yhdistelmät on sellaisia, jotka miellyttäis aika hyvin molempia.

Tytön nimivaihtoehdot:

Amanda Lahja Eleonoora

Matilda Vieno Amanda

Matilda Keiju Vivian

Amanda Lahja Vivian

Matilda Vieno Rosaliina

Matilda Vieno Aliisa

Amanda Vieno Aliisa

Pojan nimivaihtoehdot:

Anselmi Toivo Kasperi

Eemeli Toivo Kasperi

Venneri Oiva Samuel

Akseli Oiva Samuel

Eemeli Aarre Samuel

Anselmi Sulo Jeremias

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda Vieno Aliisa

Akseli Oiva Samuel

Vierailija
2/4 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda Vieno Amanda

Matilda Vieno Aliisa

Mun mielestä noi kaksi on sointuvimmat kokonaisuudet ja Matilda " sopivin" ja kaunein etunimi Vilhelmin pikkusiskolle. Mieleen tuli myös sellainen kuin Matilda Vieno Elliida.

Pojan nimivaihtoehdot:

Anselmi Toivo Kasperi

Eemeli Toivo Kasperi

Pojan nimistä taas nämä =) Kaikkein ihanin (jos saa sekotella) olisi Anselmi Toivo Eemeli. Mitä olet mieltä? Vilhelmi ja Anselmi, voi vitsi miten ihanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda ja Matilda ovat kummatkin kivoja :) Toisista nimistä Lahja on ehdottomasti paras, kolmansista Eleonoora ja Rosaliina sointuvat mielestäni kokonaisuuteen parhaiten. Minusta Matildaa ja Amandaa ei voi laittaa samaan nimeen, ovat jotenkin liian samankaltaisia.

Poikien nimistä Anselmi on ainut, jota edes harkitsisin. Eemeleitä on jo enemmän kuin tarpeeksi, Akselikin on aika suosittu. Venneri taas näyttää minusta Verneriltä kirjoitusvirheellä. Toivo ja Aarre ovat ihania nimiä, Toivo ehkä vielä ihanampi. Kolmansista nimistä itse asiassa Samuel ja Jeremias ovat minusta sopivampia kokonaisuuteen, koska taas kerran Anselmi ja Kasperi ovat vähän liikaa samanmuotoisia. Anselmi Toivo Samuel olisi minun valintani :)

Vierailija
4/4 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jonskuli-

Matilda Vieno Elliida - pitää kysyä miehen mielipide, itse kyllä tykkäisin tästäkin nimestä

Anselmi Toivo Eemeli - tämä menee listalle

Ykkössuosikkinahan meillä on tuo Anselmi ollut pojan etunimeksi, mut sit ollaan jumiuduttu siihen kun toiset nimet olleet niin samanlaisia veljen nimen kanssa tai siis se viiminen oikeastaan. Mutta tämä olisi kyllä tosi hyvä ehdokas, kiitos :)

xix

Anselmi Toivo Samuel - tämäkin ehdotus pääsee vielä listalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi