Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon 41 IVF/ICSI:läiset hoi!!!!

19.10.2005 |

Niin,millaiset olot on kanssapiinailijoilla? Meillä siis toinen ICSI josta saatiin aikaiseksi 7 hedelmöittynyttä munasolua,kaksi siirrettiin torstaina ja 5 pistettiin pakkaseen. Kaikki alkiot lääkärin mukaan hyvälaatuisia,siirretyt 4S2.

Lugeista huolimatta olossa ei oikeastaan ole mitään mikä herättäisi suuria toiveita onnistumisesta,vähän tuntuu aamuisin kipuilua kohdussa mutta ei väsytä eikä rinnat oo arat tmv. Missä vaiheessa muilla ilmaantuu jotain tuntemuksia? Mulla takana vain pari keskenmenoa rv8 ja rv11 vuosia sitten eli en muista miltä pitäis tuntua vai pitäiskökään vielä tässä vaiheessa.

Liittykääs muut joukkoon!

eternal pp6(vai 7,mistäs se lasketaan?)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä :( Itkettää kaikkien puolesta! Itse soittelin tänään klinikalla, jossa hoitaja kyseli, että olenko varma, että on kuukautisvuotoa jne. ja käski varmuuden vuoksi vielä testaamaan. Turhaltapa (ja epätoivoiselta) se testaaminen kuitenkin tuntuu, kun verta on pöksyissä. Mulla olisi siis testipäivä vasta perjantai, pp 15.

Pahoittelut siis teille muillekin negaajille!!! Siniliinu, sinuna testaisin kuitenkin vielä, kun on vasta pp12 menossa!!! Ja Coffeecup, onko klinikallasi hoitajat sitä mieltä, että sullakin toivo täysin menetetty vaikka pp myöskin vasta 12?? Itselleni on testipäivä määrätty aina sekä tuoresiirroissa että PASeissa pp14 ja ensimmäisessä IVFssä testi näytti negaa vielä pp12, plussaa pp14 (vaikka oli tuplaraskaus, joka siis tosin meni kesken...).

Toivottavasti edes joku vkon 41 piinailijoista nappaa plussan!!

Vierailija
22/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se on että veritestiin on uskominen :(

ei nimittäin ollut mitään yritystä edes :(

katsellaan taas, millonka sitä jaksais taas samaan rumbaan lähteä..

lähinnä henkisesti :(

TSEMPPIÄ NIILLE JOILLA ON TOIVOA VIELLÄ :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pp13 ja puhdasta negaa näyttää täälläkin. En tosin muuta odottanutkaan, kun aamulla tuli jo tuhrua ja menkkaoireet on jo pari päivää olleet selvät. Koville ottaa, vaikka vasta eka yritys olikin. Kaikki tuntui menevän niin hyvin :( Nyt sitten vaan mietityttää, että mikä ihme meni pieleen ja tuleeko tästä koskaan ikinä mitään. Varmaan tuttuja tuntemuksia kaikille negan saaneille...

No, kaipa ne itkut on kohta itketty ja uskaltaa taas katsoa eteenpäin ensimmäiseen PAS:iin. Lohdutushalaus ja voimia kaikille joilla ei tällä kertaa tärpännyt!

Vierailija
24/27 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin nyt PP14, ja negaa oli.

Jos oikein mikroskoopilla katsoo ruutua, niin haalean vaalea viivahan siinä voi olla, mutta kyllä PP14 pitäisi olla jo täysi plussa, jos on ollakseen, vai onko jollakin toisenlaisia kokemuksia?

Ylipäänsä kuinka paljon variaatiota voi olla sillä, koska alkio kiinnittyy, ja koska se alkaa tuottamaan HCG:tä?

Kysyn, koska menkoista ei ole tietoakaan, rintoja edelleen aristaa... Eli onkohan nyt vaan lugeista johtuva juttu ja heti, kun jätän luget pois niin menkat alkaa, rintojen aristus loppuu, lämpö laskee jne.?

Olin aika varma plussasta, mutta näin kävi :-(

Vierailija
25/27 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi lugeista huolimatta torstaina eli eipä tarvinnut uutta testiä käydä ostamassa.

Onko kellään muulla samaa tunnetta kun mulla että julkisella puolella lääkäri tekee vaan työnsä eikä perehdy potilaisiin yksilöinä? Mulla tää on toinen ICSI julkisella jota ennen IVF yksityisellä,silloin alkoi raskaus tupla-annoksella lugeja ja meni siis kesken rv11->tuulimunaraskaus. Tämän jälkeen kaikkien siirtojen jölkeen lääkitys ollut pienempi ja aina negaa. Ois aika noloo pyytää lääkärin vaihtoa ja varmasti hoidot viivästyis.

Mitenkän muilla jatko,onko PAS:iin menijöitä vielä tän vuoden puolella? Kuinkahan pitkään joulukuussa vielä on julkisella puolella väki töissä eli ehtiikö vielä PASiin viikoilla 49-50? Kysyn tietty hoitajalta heti maanantaina mutta josko joku jo ois kyselly. Toivottavasti meillä pakkasukot selviävät siirtoon,jäi sentään 5 kpl. Pakastetaankos niitä uudestaan jos joudutaan useammasta oljesta sulattamaan siirrettävät?

-eternal-

Vierailija
26/27 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen huonoa tuuria kun kukaan meistä ei tällä kertaa plussanut..

Täällä on jo toivuttu nega-järkytyksestä ja mietitään jo seuraavaa vaihetta. Täytyy soittaa huomenna hoitajalle ja kysyä jos päästäisiin jo seuraavassa kierrossa pas-siirtoon.

Eternal, mulla on jäänyt myös sellainen kuva että julkisella ei perehdytä paljoa itse potilaaseen. Meille on tehty 1 ivf julkisella ja 2 yksityisellä, ja jäi kyllä tosi huono kuva julkisesta. Siellä tehtiin ainakin meidän kohdalla muutama töppäys ja muutenkin se hoito oli aika välinpitämätöntä liukuhihnatyötä ja se näkyi kyllä meidän hoitotuloksissakin.

Meillä jäi pakkaseen 8 alkioita, kaikkia tuskin päästään siirtämään kun meillä ei alkiot kestä kovin hyvin pakastusta/sulatusta, toivottavasti niistä edes yksi jaksaisi sinnitellä loppuun asti, ettei tarvis loputtomiin näissä hoidoissa pyöriä.

Vierailija
27/27 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö meille kaikille siis niin huonosti, että kenelläkään hoito ei onnistunut?

Meillä on pakkasessa 4 alkiota ja seuraavaksi sitten vuorossa PAS. Koska tämä on eka IVF-hoito niin ei ole mitään tietoa siitä kestävätkö alkiot sulatusta. Jotenkin toiveet eivät ole kovin korkealla, kun tämä hoito, jossa suurin mahdollinen todennäköisyys ei tuottanut tulosta. Pitäisi silti jaksaa uskoa, että toivoa on...

Tsemppiä uusiin hoitoihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän