Ihmetyttää täällä meillä päin oli kirpparilla
tosi paljon porukkaa, vaikka ALE- alkanu.
Kommentit (6)
ei ollut menny kaupaksi, ja jotain vaatteita. Kyllä sinne tulee ihan hyvääkin tavaraa, kun joululahjoja ruvetaan myymään.
rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Minä kävin tänään alessa ja totesin, että ei minulla ole varaa ostaa vaatteita edes niillä alehinnoilla. Menin sitten kirpparille ja ostin itselleni parilla eurolla puseron.
näkisikö sen että ahkeruus palkitaan kun ei tarvitse toisen vanhoja vaatteita ostella...
rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Minä kävin tänään alessa ja totesin, että ei minulla ole varaa ostaa vaatteita edes niillä alehinnoilla. Menin sitten kirpparille ja ostin itselleni parilla eurolla puseron.
näkisikö sen että ahkeruus palkitaan kun ei tarvitse toisen vanhoja vaatteita ostella...
oletko tosissasi, vai puoliksi huumoriako yrität heittää. Ei oikein kolahda. Minä olen ahkera kotiäiti ja mieheni on erittäin ahkera keskituloinen toimihenkilö. Emme me mitään loisia ole, jos yrität vihjailla jotain sellaista.
Tosin se kirpparipaita jäi ostamatta kun oli kirpputori vielä joululomalla... En halua ostaa huonoa edes alesta, joten maksan mieluummin saman hinnan käytetystä ja hyvälaatuisesta. Huomenna uudestaan :D
Minä kävin tänään alessa ja totesin, että ei minulla ole varaa ostaa vaatteita edes niillä alehinnoilla. Menin sitten kirpparille ja ostin itselleni parilla eurolla puseron.
halu vähentää yhteiskunnan kokonaiskulutusta ja kierrättää ennemmin kuin ostaa uutta. Mitä pidemmän elinkaaren tavarat ja tekstiilit saavat, sitä enemmän se hillitsee kulutusta.