Miehen kanssa naimisissa oleva nainen: voisitko ihastua naiseen?
Kommentit (37)
Koska olen bi. Tosin vastaavasti tietysti voisin ihastua mieheenkin.
naimisissa oleva nainen, joka voisi ihastua naiseen, tietysti :)
Pieni, vaalea, akateeminen, hauska...sen sellaista :)
Mulla on ollut myös suhde naiseen, itseasiassa kahdesti. Ensimmäisen kerran vuosia sitten, silloin kun tapasin nykyisen mieheni. Olin suhteessa toisen naisen kanssa, petin tätä naista miehen kanssa ja nainen jätti minut. Minä aloin seurustelemaan ko. miehen kanssa ja menin myöhemmin naimisiin ja perustin perheen saman miehen kanssa. Aviomieheni ei tiedä edelleenkään, kun tapahtuneesta on reilut 6 vuotta, että seurustelin sen naisen kanssa, hän luulee edelleen, että olimme vain hyviä ystäviä, eikä kykene edelleenkään ymmärtämään, miksi tämä ystäväni suuttui minulle niin täysin, että laittoi välimme poikki tyystin.
Alkusyksystä mulla oli lyhyt suhde toisen naisen kanssa, joskaan ei mikään kovin vakava. Tapasimme muutaman kerran, halailimme ja pussailimme, muttei sen suurempaa. Molemmat olemme tahoillamme naimisissa miesten kanssa, joten totesimme, että paras jättää homma alkutekijöihinsä, ja juttu jäi siihen.
Onko siis heteronainen jollakin tapaa fantasia lesbonaisille?
Noh, tietenkin. Ja olen ollut ihastunutkin. Pidän itseäni suhteellisen heterona mutta ympäristö ei ole niin vakuuttunut asiasta ;-). Naiset ovat todella viehättäviä katsoa ja koskea mutta seksiä harrastan mieluummin miesten kanssa.
Mutta varotuksen sana kaikille harkitseville, että pikkusormen antaminen vie helposti koko käden ja saattaa helposti kääntyä itseään vastaan. Etenkin, jos kyseessä on ystävä niin normaali ystävyys saattaa olla jatkossa hankalaa. Itse siis ihan testimielessä jokusia kertoja kokeilin naisseksiä kunnes mukaan tuli myös tunteita. Mies kyllä tietää. Komppaan jotakuta aiempaa eli olen tyytväinen nykyiseen suhteeseeni, mutta jos jotain sattuisi niin siinä vaiheessa luultavasti voisin kokeilla eloa naisenkin kanssa :).
Tai siis alkuperäinen kysymys ei liittynyt siihen... olen itse naimisissa ja melko hetero, mutta olen kuitenkin joitakin kertoja ihastunut naisiin... ja nyt mietin, voisiko ihastukseni kohde (naimisissa oleva nainen) tuntea mitään vetoa minua kohtaan...
Ilmeisesti noin yleisellä tasolla ei olisi mitenkään mahdotonta! ;)
olen naimisissa ja muutenkin pitänyt itseäni heterona. Tänä syksynä on ollut pakko myöntää itselleni, että olen ollut ihastunut naiseen. tiedän, että nainen on lesbo ja on myös ollut ihastunut minuun. Mitään ei ole tapahtunut kuitenkaan. Näen päiväunia meistä... joskus olen myös saattanut katsoa joitakin naisia sillä silmällä, mutta useimmiten he ovat olleet lesboja, ei perinteisiä kauniita naisellisia naisia. Eli itse ihastun poikamaisiin tyttöihin...Itse olen ulkonäöltäni naisellinen.
En voisi, en ole yhtään homovastainen kyllä.
ja rakastua. Miten tästä eteenpäin? Se on ongelma :(
en enää aikoihin. t rouvashenkilö
Olen ihastunut, eikä tuo näytä menevän ohikaan. En tahtoisikaan...
periaatteessa nainen viehättää minua paljon enemmän kuin mies. Nainen on kaunis (koko kroppa), mies ei. Silloin harvoin kun netistä tai muualta jotakin kiihottavaa etsin, etsin nimenomaan naisia. Ei kiinnosta yhtään paneskelevat miehet, vaan halukkaat naiset..jos kuvitelmissani jotakin kuvittelen, kohteena on nainen, ei ikinä mies. Joo, avoliitossa olen.
Koskaan en ole naiseen koskenut, enkä ketään sillä tavalla tavannut. Ehkä riittää mullekin se ajatuksen taso. Ehkä ei..Ainakin tajuaisin naisesta jotakin enemmän, kuin miehestä!
Enkä vieläkään osaa sanoa ihan täysin varmasti.
Koen naisvartalon eroottiseksi. Ja kaunis nainen (jonka tyyli on mieluiten ehkä jonkin verran butch) saattaa viehättää minua paljonkin.
Henkisesti voisin kuvitella teoriassa voivani ihastua naiseen voimakkaastikin. Käytännössä niin ei ole kuitenkaan koskaan käynyt.
Ja esim. seksifantasiani pyörivät kyllä miesten ja heteroseksin ympärillä (vaikka niissä joskus muitakin naisia on erilaisissa sanotaanko sivuosissa vilahdellut :)). Toisaalta... on niissäkin vähän pelivaraa, varsinkin jos kuvittelisin itseni ns. miehen paikalle.
No miten sitten ihastutaan kaverimielessä?
Mun englanninkieliset naistuttavat käyttää tästä aina nimitystä girl-crush. Ihan tuttu juttu mullekin. Sellainen epäseksuaalinen pihkaantuminen naiseen, vähän niin kuin pienenä tyttönä kun oli niitä intensiivisiä paras kaveri -jaksoja, tiedätkö?
Joku nainen voi olla vaan kerta kaikiaan jotenkin VAU, ja siihen voi olla ihan täpinöissään kaverina (tai vaikka etäihastuksen kohteena olevana julkisuuden henkilönä) ja usein ehkä tiedostaa (ihaillen) myös miten fyysisesti viehättävä se on.
Mutta erotuksena seksuaaliseen ihastumiseen on sit se, että se eläimellinen halu panna puuttuu kokonaan.
Mieheni ei nimittäin ole minulle kovin ihastuttava. Yleensäkin naiset ovat olleet minulle elämäni aikana ystävällisempiä kuin miehet. Tuntemani naiset ovat myös keskimäärin kauniimpia kuin miehet. Jne. Hmmm...Taisin saada ajattelemisen aihetta.