Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffeistä...

Vierailija
27.12.2010 |

Ai kamala mitä mä oon mennyt tekemään :D...menin sitten luomaan profiilin nettitreffipalstalle. No ei siinä mitään, oikein mukavan olosia miehiähän siellä on, osa..mut saako jättää vastaamatta niille ei niin hirveän viehättäville :))? Siis onko "etiketissä" hyväksyttyä poimia vain ne parhaat päältä? Olen niin pihalla tämän kanssa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, vaan sun on pakko ottaa ne köyhimmät, rumimmat ja epämiellyttävimmät elinkautisvangit

Vierailija
2/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteliaasti että et ole se mitä etsin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkänahkaisille ei sovi.

Siellä on viidakon säännöt ja kyynärpäätekniikka voimassa.

Mutta jos sen kestää, ohessa voi löytää muutaman ok tyypinkin, jotkut jopa elämänkumppanin.

Onnea treffailuun

Vierailija
4/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon peliin..en uskalla vastata niille mitään, koska en halua loukata ketään. Toisaalta, laitoin itsekin viestiä eräälle miehelle, eikä hän vastannut (ainakaan vielä), joten kai se on ok olla vastaamattakin =). Kiitos vastauksista!

-Ap

Vierailija
5/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon peliin..en uskalla vastata niille mitään, koska en halua loukata ketään. Toisaalta, laitoin itsekin viestiä eräälle miehelle, eikä hän vastannut (ainakaan vielä), joten kai se on ok olla vastaamattakin =). Kiitos vastauksista!

-Ap

Olen sekä liian kiltti että hyväuskoinen. En osaisi sanoa ei tai sitten päätyisin jonkun "nettisinkun" ukkomiehen kakkosnaiseksi kun uskoin exältäkin aina jokaisen valheen... Mistä peruskiltti nainen voisi etsiä miestä?! Kun en käy baareissakaan, olen hoitovapaalla ja sosiaalinen elämä=perhekerhojen mammat...

Vierailija
6/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa niistä mukavankaan oloisista miehistä ei sovi sulle ollenkaan etkä sinä niille.

Vierailija
7/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht tuoreesti eronnut lukiorakkaastani eli todellista sinkkuelämää tai miehenmetsästystä en ole koskaan kokenut. En harrasta baarejakaan (enkä edes halua alkoa käyttävää miestä) joten netti lienee otollisin paikka tavata mukava mies? Mitään kiirettä tai paineita minulla ei ole ja haluaisinkin aluksi lähinnä katsella minkäoloisia miehiä netistä löytyy. Onko mitään paikkaa jossa voisin katsoa profiileja kirjautumatta?

Kiltti ja ujo sinkkuäiti

Vierailija
8/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ainut parisuhteeni alkoi lukioikäisenä ja päättyi tänä syksynä.

8

Vierailija
9/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle (jonka mainos aukesi msn:n sivulla, olisko ollut matc.com) kokeilin kerran käydä kurkkaamassa. mutta sehän pyysi kirjautumaan. En niin pitkälle rohjennut...

Onko muilla palstoilla sama?

7

Vierailija
10/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle (jonka mainos aukesi msn:n sivulla, olisko ollut matc.com) kokeilin kerran käydä kurkkaamassa. mutta sehän pyysi kirjautumaan. En niin pitkälle rohjennut...

Onko muilla palstoilla sama?

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän