Mitä löysit tänään alesta / löysitkö mitään?
Kommentit (16)
telkkari, kengät mulle ja jätkälle
hintaan 59e. Nyt mietin, että tarvinko edes niitä :-/
pari pitkää toppia,hame ja huivi ym pientä kivaa.
oli niin heppoiset alet. Loppurysäyksiä odotellessa.
En saanut lahjaksi suklaata, ja haluan kuitenkin joulusuklaita, niin ostin nyt puoeen hintaan :)
Tosin niihin meni 169 euroa...
Itselleni löysin stockalta ja Soaked In Luxurylta vaatteita. Niihin meni lähemmäs 300 euroa...
Nyt olen ihan p.a., mutta koko ensi vuoden vaatteet on ostettu ja näytetään taas vähän tyylikkäämmiltä :) Ehkä vähän huijataan, mutta ihmiset kohtelee paremmin, kun näyttää siistiltä ja hyvin toimeentulevalta.
Tosin niihin meni 169 euroa... Itselleni löysin stockalta ja Soaked In Luxurylta vaatteita. Niihin meni lähemmäs 300 euroa... Nyt olen ihan p.a., mutta koko ensi vuoden vaatteet on ostettu ja näytetään taas vähän tyylikkäämmiltä :) Ehkä vähän huijataan, mutta ihmiset kohtelee paremmin, kun näyttää siistiltä ja hyvin toimeentulevalta.
vaikka olisin hyvässä taloudellisessa/sosiaalisessa asemassa. Haluan, että ihmiset arvostavat minua minun sisimpäni tähden ja jos eivät arvosta niin siinäpähän ainakin punnitaan vastapuolen inhimillisyys/empaattisuus. En halua lähelleni ihmisiä, jotka arvostavat minua vain ulkokuoren tähden.
Itselle ei sitten enää jaksettukaan katsella:-)
Mies osti hiihtoliivin. Itselle ei tullut edes mitään katseltua.
alkup. hinta 44 euroa ja nyt 34. Tarpeeseen. :)
Mutta sen verran kehnot olivat alet, että melko monessa kaupassa oli käytävä. Lopuksi kuitenkin löytyi lähes kaikki mitä lähdettiin etsimään neljälle lapselle. Ja pikkurahalla.
Loput ostokset normaalihintaisia.
Adidaksen huppari, kengät ja kaulakoru.
ap
äitiysfarkut H&M 20e,tytölle juhlamekko Zarasta 23e.
Tosi surkeat alet oli. Ennen joulua jo ostin tulevalle vauvalle vaatetta sekä tytölle muutamia paitoja H&M:stä. Myös Zarasta ostin tytölle 23.pvä jotain mitä silloin oli paljonkin ja tänään ei enää melkein mitään
Onpa erilaisia kokemuksia ihmisillä. Vai johtuisikohan se siitä, että en ole pitkään aikaan ostanut mitään, että tuntui löytyvän vaikka mitä lapsille ja jopa jotain aikuisillekin. Tosin aleprosentit eivät olleet vasta kuin 30-40%, joten jos isompia kaipaa, niin ei vielä ollut ehkä ostosaumoja. Mä ostin oikein keon vaatteita ja kenkiä:
Pienemmälle:
- Kavatin ekologiset kesäkengät
- Eccon talvikengät
- Vikingin gorelenkkarit
- Superfitin gorelenkkarit
- Black Horsen 2 kalsarit
- Benettonin trikoopuseroita
- Benettonin huppareita
- Benettonin housut
- Benettonin neulepuseron
- Reiman fleecehousut
- PoPin haalarin, jossa on irrotettava fleecevuori
- PoPin neuleen
- PoPin trikoopuseroita
Isommalle:
- Black Horsen kalsarit
- neulehupparin 2x
- trikoopuseroita, Cap Horn, Benetton
- t-paidan
Itselleni ostin useamman puseron ja miehelle 4 kauluspaitaa ja 4 kravattia ja lisäksi ostin jo ensi vuotisia joululahjoja ;-).
Sokoksen ale oli kyllä vielä ihan olematon, sieltä en löytänyt mitään.