Helvetin systeri...
Minulla kaksi sisarusta joilla molemmilla kaksi lasta. Kolme jo vanhoja yli 15v ja yksi 12v.
Olen yleensä jouluksi antanut 20 euroa rahaa jokaiselle eli yhteensä 80 euroa meni. Viime vuonna tiputin sunmman 10 euroon ja ostin lisäksi pienen tavarn jokaiselle, eli summa silloin yhteensä noin 60 euroa. Tänä vuonna en ostanut kun karkkia joakiselle ja tälle 12 vuotilaalle laitoin korttiin lupauksen viedä leffaan.
Ei tullut kiitosta keneltäkään. Systeri sen sijaan soitteli ja suurinpiirtein haukkui lyttyyn kun en antanut rahaa. Kerroin ettei tänä vuonna ollut varaa antaa sen kummempaa. Sanoin vielä ivallisesti, että "no teille varmaan hyvin kelpasi se meidän ostama vaatekasa". Itse soitteli ja kysyi mitä tarvitsee, eihän kukaan pakottanut ostaa housua, paitaa, collegee...
Hitto, että sieppaa tuollainen.
Veljen lapsilta en ole kuullut mitään, ei kiitosta ei mitään. Itse laitoin joulupäivänä kaikille viestiä jossa kiitin kovasti lahjoista.
Kommentit (2)
meiltä lähti kiitokset niin äidilleni, anopille kuin kummeillekin lasten lahjoista. Ei siinä ole mielestäni mitään outoa, että lahjasta kiitetään.
Kummipoikanikin on joskus erikseen kiittänyt tekstarilla saamastaan lahjasta.
En tiedä että niin tehdään.
No okei, lahjoja saadessa kiitetään puolin ja toisin mutta ei mitään soitteluja jälkikäteen.
T. N30