Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisillään raskaana ja unet kuolemasta??

Vierailija
27.12.2010 |

Olen nähnyt nyt jonkin aikaa melkein joka yö unta, jossa joko itse kuolen (ja vauva samalla) tai sitten joku läheinen kuolee. Yleensä meinaan hukkua. En muista koskaan aiemmin nähneeni tämmöisiä ja luulen tämän liittyvän jotenkin raskauteen. Onko kukaan kokenut samaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut samaa :) Onko raskautesi loppupuolella? Silloin voi enteillä synnytystä. Itse näin kerran unta, että mieheni hukutti kissanpentuja kaivoon. Sain keskenmenon.

Vierailija
2/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enneuniin,vaan uskon, että unet kertovat alitajuisista tunteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oliskohan ihan peloista ja tiedostamattomasta jännityksestä johtuvia unia. Minä tosin ekassa raskaudessani muistan nähneeni vaan unta, jossa mulle kerrottiin että vauvani on kuollut, enkä uskonut sitä(enkä kertaakaan nähnyt esim vauvanhoitounia). valitettavasti vauvani sitten menehtyikin synnytyksessä...

toki näissä myöhemmissäkin raskauksissa olen nähnyt unta että vauva kuolee ..mutta niin ei ole käynyt.

Vierailija
4/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin valveillakin mustia varjoja, jotka liikkuivat ympärillänin, näkökentän reunoilla ja aavistin koko ajan pahaa.

Ja synnytys päättyi sektioon, mutta vauva selvisi ja itsekin lopulta.

Synnytyksen aikaan vaistot ovat äärimmilleen virittyneinä. Tee kaikki minkä voit.

Vierailija
5/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistelisin, että kuolema elementtinä unessa tulkitaan uuden syntymäksi. Sen sijaan hampaiden menetys tarkoitti jonkun läheisen menettämistä.

Vierailija
6/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämänvaihe loppuu ja toinen alkaa. Niinhän sulle on just käymässä :)

Vierailija
7/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään lähes joka yö neljän, viiden aikaan painajaiseen. Ja näissä unissa, jossa olen itse kuolemassa, niin viime hetkellä aina ajattelen, että ei, en halua että vauvakin kuolee.

En itse usko mihinkään enneuniin enkä halua edes alkaa ajatella semmoista.

ap

Vierailija
8/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis alkanut nähdä näitä unia ihan loppuraskaudesta ja mitä lähemmäs tuota laskettua aikaa on menty, niin sitä useammin.

ap

Vierailija
9/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuvaa elämäntilannetta, ihan normaalia.

Mäkään en usko enneuniin. Joku hukkumisuni voi johtua ihan vaan siitäkin, että hengittäminen on loppuraskaudessa tavallista vaikeampaa.

Tsemppiä synnytykseen, tuleekohan tämän vuoden puolella :)

Vierailija
10/10 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en niinkään jännitä itse synnytystä tai ole peloissani vauvan puolesta vaan enemmän olen viime aikoina miettinyt sitä, että miten me pärjätään vauvan ja sen mukanaan tuoman elämänmuutoksen kanssa. Se siis on kyllä pelottanut viime aikoina. Jännä, jos se näkyy unissa sitten tällä tavalla.

ap