Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CERAZETTE --> Kylmiä ja kuumia aaltoja ja jatkuvaa *itutusta

Vierailija
27.12.2010 |

Minulle oli viisi kuukautta hormonikierukka joka jouduttiin poistamaan jatkuvien vuotojen takia. Siirryin käyttämään Cerazettejä. Hormonikierukasta ei tullut tosiaan muuta kuin tuo vuoto, mutta nyt näistä minipillereistä (luulisin ainakin, että johtuu niistä) on seurannut kuumia ja kylmiä aaltoja. Välillä hytisen ja paleleln ja välillä taas iskee kauhea hiki. Ikää siis 33 eli ei varmaankaan vaihdevuodet vielä...

Ja pinnaa kiristää koko ajan! Varsinki mies saa nyt kyytiä pienimmistäkin asioista. Pillereitä olen nyt siis syönyt yhden levyllisen. Meneekö nämä ärsyttävät oireet ohi? Onko kellään ollut vastaavia? Onko markkinoilla muita minipillereitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillerien ehkäisyteho ei ole kovin hyvä. Ota kapseli, jos tarttet pitkäaikaista ehkäisyö ja laastari tai yhdistelmäpilleri ei sovi. Ainakin mulla kaikki ei-toivotut oireet (esim. finnit) ovat olleet kapselin kanssa paljon lievemmät kuin Cerazettella, vuotoakaan ei ole kuin vähän n. joka kolmas kuukausi.

Vierailija
2/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinulla. Olen jo puoli vuotta kärsinyt kuumista aalloista ja hikoilusta ja olen ihmetellyt, että nytkö ne vaihdevuodet muka alkaa. Ikää 43 v...mutta taitaakin johtua Cerazette-pillereistä.

Pinna on kireällä aina, että siitä en tiedä. Ja itku on aina ollut herkässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, ikää vaata 17 vuotta, söin Cerazetteä yhden levyn ja lopetin sen jälkeen. On ollut ärsyttäviä todella kuumia ja hikisiä aaltoja jo ennen pillereitä:-D(nyt varmaan 3. kuukautta..) ja uskon, että Cerazette pahensi aaltojen tulemista. Ne on tosi ärsyttäviä, nytkin meneillään, ihan läkähdyn ja niit tulee päivässä ainakin kolme kertaa! P.S pillereiden lopettaminen ja myöheemin uudelleen aloittaminen( ei linjassa syöminen ) ei oo hyväksi kropalle! Kroppa menee sekasin ja kärsii kun lopettaa ne pillerit jne. Hikoilut voi kylläkin myös johtua stressistä, tai kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Mulle tehtiin kilpirauhaseen veritestit muttei mitään löytynyt. Haluisin näiden kyllä loppuvan kun kesäkin on jo täällä

Vierailija
4/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle käy kuparikierukka? Mulla toimii oikein hyvin - hormoonit ei sovi ollenkaan

Vierailija
5/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille näistä!! Ikää minulla 42v ja ihmetellyt sitä kun viime vuosina olen ollut niin kireä ja kärttyinen ja laittanut sen työsterssin piikkiin Nyt tajuan, että oireet alkoivat kutakuinkin 3v sitten eli aikoihin kun aloitin cerazettet :(

Vierailija
6/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, alotin pillerit noin viikko sitten ja kokoajan tulee kuumia aaltoja. Hei ikää 22v... Yölläkin saattaa herätä kamalaan hikeen, vaikka ikkunakin auki pään vieressä ja ulkona reilusti pakkasta. Voe vttu :D Mitenhän tulee kapselista tuollaista? Sisko otti kapselin, kun oli hetken ensin käyttänyt minipillereitä.

Vierailija
7/7 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:56"]Sama täällä, alotin pillerit noin viikko sitten ja kokoajan tulee kuumia aaltoja. Hei ikää 22v... Yölläkin saattaa herätä kamalaan hikeen, vaikka ikkunakin auki pään vieressä ja ulkona reilusti pakkasta. Voe vttu :D Mitenhän tulee kapselista tuollaista? Sisko otti kapselin, kun oli hetken ensin käyttänyt minipillereitä.
[/quote]

Minipillereissä sama vaikuttava lääkeaine kuin esim.kapselissa,injektiossa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi