Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Joulun hauskin tapahtuma

Vierailija
26.12.2010 |

Aloitan: Meillä pukki soitti aattona, että on sairastunut eikä pääse tulemaan. Onneksi meillä oli valtavan kokoiset joulupukin kamppeet, jotka laitettiin siskoni ulkomaalaiselle miehelle. Opetimme hänelle häthätää muutaman repliikin suomeksi.

Pian ovikello soi ja pukki asteli reteästi sisään, Hou Hou! Kaikki kerääntyivät pukin ympärille nähdäkseen, kun pukin housut putosivat kinttuihin. Siskoni repesi nauruun ja katosi äkkiä keittiöön. Tilannetta ei suorastaan parantanut se, että pukki koetti epätoivoisesti toistella opettelemiaan repliikkejä kummallisella aksentilla, satunnaisessa järjestyksessä. Kukin aikuisvieraista katosi vuorollaan nauramaan ja minä istuin lapsi sylissäni, tukahdutetusta naurusta hytkyen.

Onneksi lapsi oli niin Joulupukin lumoissa, ettei kiinnittänyt huomiota housuihin. Aikuisten käytöstä hän hieman ihmetteli.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmevuotiaan suunnaton riemu jokaisesta paketista ilmestyneestä lahjasta, hän pomppi tasajalkaa, kiljui riemusta ja hoki, että tätä minä olin toivonut kaikkein eniten. Oli ihan mielettömän suloista!

Vierailija
2/7 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmevuotiaan suunnaton riemu jokaisesta paketista ilmestyneestä lahjasta, hän pomppi tasajalkaa, kiljui riemusta ja hoki, että tätä minä olin toivonut kaikkein eniten. Oli ihan mielettömän suloista!

Meillä taas lapsi (2,5 v.) ei jaksanut kiinnostua lahjoista lainkaan. Lopulta avasin itse hänen pakettinsa. Muutama lelu päätyi heti käyttöön, mutta suurinta osaa ei ole vieläkään noteerannut. Ei taida olla kovin materialisti, mutta hyvä niin, mekään ei olla. Annettiin itse pojalle vain yksi lahja, loput oli sukulaisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaikea sanoa oliko hauska, mutta pukki ´vitsaili menevänsä savupiipun kautta ulos kun oli lähdössä ja lapset kiljuivat kilpaa, että "Älä mene sinne, Älä mene sinne, siellä on tuli"!

Vierailija
4/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä etteivät kulkuset kilisseet, kun valkoiset aluhousut loistivat koko olohuoneen poikki :). Taisi olla muutama vuosi ja kilo pukin edellisestä keikasta (pukki oli siis isäni).

Lisäksi pukkina oli nyt ensimmäisen kerran tuttu pukki, joka oli aikuisillekin jännää, koska poikamme (9 v.) vielä tänä jouluna oli pukinuskossaan siinä rajamailla uskoako pukkiin vai ei. No, pukki kun tuli oli poika silmät isoina kuin lautaset ja otti pieniä pyrähdyksiä ja kävi pariin otteeseen ilmoittamassa meille aikuisille, että "SE ON MOFA!!!" Me vaan, että aijaa... Mofa sitten leikitti lapsia, tanssi piirileikkejä ja lauloi, jakoi paketteja ja oli aivan superhyvä pukki. Lapsilla oli todella hauskaa. Lopuksi poikamme piti vielä tarkistaa, että oliko se tosiaan Mofa, vetämällä pukin käsivarsi lähelle nenäänsä ja nuuhkaisemalla sitä :) Voi REPS! No tämä nuuhkaisu sitten ratkaisi asian kuulemma, poika oli 100% varma, että kyllä se oli Mofa!

Vierailija
5/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli aivan onnessaan _joulupukilta_ saamistaan yksisarvisista: äiti kun ei olisi hänen mukaansa ikinä raaskinut ostaa niitä :-)

(Eipä :-)

Vierailija
6/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen 5v tyttö puki päälle punaisen, samettisen juhlamekon ja 3v pikkuveli totesi siskolleen että kyllä sinä olet kaunis! Halasi vielä siskoaan ja muiskautti pusun poskelle! =o)

Vierailija
7/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöni hihku lahja kasastaa,että hän on rikas!!

mistä lie oppinut sanan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme