Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tälläiset ajatukset masennusta vai mitä?

Vierailija
26.12.2010 |

Tänäkin jouluna mietin, että miksi laittaa joulukuusi/ koristella se kun kohta sen kuitenkin taas riisutaan koristeista ja heitetään pois. Aivan turhaa työtä. Laitettiin kuitenkin, mutta onko tämä laiskuutta vai elämänilon katoamista ja masennusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä myös kyvyttömyydeltä nauttia mistään.

Vierailija
2/4 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se on et ihmiset tekee jpoulunalla hurjasti täysin turhaa työtä

ja stressaavat kaikesta

minä olen lopettanut tuon jo vuosia sitten ja olo on vaan parantunut ja sstressit akikonneet

eli hienoa ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lääketieteellinen tila, jota testataan erilaisin testein ja indikaattorein ennen diagnoosia, ja jota hoidetaan esim lääkkein. Tila on ollut voimassa useita kuukausia ennen diagnoosia.

Ohimenevät masentuneet olot ja ajatukset ovat "vain elämää". Luulisin, että olet vain väsynyt.

Ihan selvyyden vuoksi: uupumuskin on eri asia kuin masennus, vaikka molemmissa on jaksamattomuutta, perusidea on eri.

Jos KAIKESTA alkaa tuntua että turhaa tämäkin on, eikä mikään tuota iloa, voi olla että masennus on hiipimässä. Mutta on väärin kuvitella, että elämän pitäisi aina olla vain iloa ja nautintoa ja kaikki negatiiviset tunteet ovat jokin häiriötila. SE on häiriötila, jos ei hyväksy, että elämään kuuluu kaikenlaisia tunteita normaalistikin.

Vierailija
4/4 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen uupunut aivan kaikkeen, kaikki mielenkiinto mennyt koko elämään. Kuljen kuin haamu päivästä toiseen, nukun pitkään aamuisin, valvon myöhään iltaisin. Ainoastaan netti kiinnostaa hitusen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme