lelun vaihto prismassa ilman kuittia??
jos lelu on pakkauksessaan ja sitä ei siis ole avattu mitenkään niin onnistuukohan vaihto prismassa josta se on ostettu vaikka kuittia ei ole?? ei varmaankaan:(. lapsi sai joululahjaksi 40 euron arvoisen lahjan joka hänellä jo on ja tuote on sellainen että kahdella sellaisella ei kyllä tee mitään.
Kommentit (16)
Kannattaahan se käydä kysymässä, jos sielläkin olisi joku tietokanta mihin ostos jää.
ilman kuittia, ne katso mun s koritin ostotiedot koneeltaan info pisteessä
eli sinne vaan kysyyn
Viime joulun jälkeen kävin vaihtamassa lasten saamia vaatteita oikean kokoiseksi ja eri tuotteiksi, kun ei kaikista ollut enää oikeita kokoja.
Jos pakkaus on täysin kunnossa ja avaamaton.
t. ex-Prisman infotyöntekijä
vaikka ei ollut kuittia. Ja voitin vielä kaupassa, koska autuaasti unohdin, että olin ostanut patjan jouluostospäivinä, jolloin oli 15 prosentin alennus... Muistin vasta jälkikäteen.
Käy siis ihmeessä kysymässä!
vaikka ei ollut kuittia. Ja voitin vielä kaupassa, koska autuaasti unohdin, että olin ostanut patjan jouluostospäivinä, jolloin oli 15 prosentin alennus... Muistin vasta jälkikäteen.
Mitä ihmettä voitit, jos vaihdoit tuotteen? Eikö siitä uudesta tuotteesta olisi saanut sitä 15 prossan alennusta silloin alepäivänä?
ja antaisin lahjaksi jollekkin sopivalle kun tilaisuus tulee. Saatiin yhtä lelua kaksi kappaletta ja toinen lähtee avaamattomana sitten joskus jollekkin lahjaksi :)
Mitä ihmettä voitit, jos vaihdoit tuotteen? Eikö siitä uudesta tuotteesta olisi saanut sitä 15 prossan alennusta silloin alepäivänä?
kun en tarvinnut uutta patjaa ja ostin rahalla ruokaa. :)
ei ollut kuittia ja en edes tiedä mistä kummisetä oli lahjan ostanut. Siis vaihto lelu toiseen leluun. Ymmärrettävää että rahaa ei saa takaisin.
kun on ollut S-etukortti mukana ja muistanut suunnilleen päivän, jolloin ostanut tuotteen.
mutta ainakin vuosi sitten kuitin etsimisestä perittiin 10e. Etukortti tai ainakin sen numero helpottaa etsimistä... Itsekin noita kuittilokeja muutaman kerran käynyt läpi :)
Sehän voi olla ostettu mistä vaan. Myy huutiksessa.
jos joku haluaisi vaikka ostaa sen...
Säännöt on säännöt ja on täysin ymmärrettävää, että niistä ei voi joustaa ko. tapauksessa.
Anttilassa ja cittarissa onnistuu ainakin niin.