Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto miten tylsä päivä! Mitä te teette?

Vierailija
26.12.2010 |

Kaikki sukulaiset on nähty, eli ei viittis kyläillä. Kavereille ei nyt voi mennä, ovat reissuissa. Uimahallit kiinni. Leffaan ei tällä jengillä voi mennä, haluttais tehdä jotain koko porukalla: isi, äiti, lapset 9v. 3v. 1v.

Oisko ainut hoplop, huimala... onkohan ne auki... ei kyllä nappais sekään, mutta paremman puutteessa ehkä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomppimassa. Kaikilla oli erittäin kivaa:)

Pukekaa päällenne ja menkäää ulos kyllä siellä tekemistä riittää.

Vierailija
2/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koko jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ollut tylsiä päiviä. Aika soljuu muutenkin niin vauhdilla, etten käsitä tuollaista "narinaa". Pitääkö aina olla kauheasti tekemistä ja ohjelmaa..?

Vierailija
4/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyöty samassa.

Vierailija
5/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä lähti lasten kanssa mummolaan tekemään lumitöitä, jona aikana minä (joka olin ensin nukkunut puoliin päiviin) latasin kuvia facebookiin, kirjoitin yhden kirja-arvostelun eilen lukemastani lahjakirjasta, käynnistin pyykkikoneen ja aloittelin lastenhuoneen siivousta.

Kun lapset ja isä olivat kotiutuneet, aloitin ruoanlaiton ja autoin lapsille nukkekotileikin alkuun. Kuuntelin joululauluja, sytyttelin kynttilöitä ja suunnittelin tortunpaistoa.

Ei kyllästytä.

Vierailija
6/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyöty samassa.

ellei jotain lähisiwaa huomioida.

Vierailija
7/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luistelua, lautapelejä, yhteinen elokuvailta, saunomista, leipomista yhdessä tms. Itse lähden illalla tantsuloihin. ;)

Vierailija
8/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sale oli auki, eipä siellä oikein ollut mitään. Ruisleivän ostin, sekin huomiselle päivälle. Lotto tuli ärrällä tehtyä, siinä huvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi