Ikean ravintolassa syöneet
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2010 klo 16:34"]
ei saa mitään huippuluokan ravintolaruokaa, mutta se ajaa asiansa. Hinnat ovat edulliset, sillä konseptina Ikea on aika nerokas; jos ei tarjolla olisi ruokaa/ruoka maksaisi paljon ihmiset:
*olisivat Ikeassa vähemmän aikaa (lapsilla/aikuisilla nälkä kurnii =kenelläkään ei kivaa nopsaan kierretään läpi ja pois, vert. rauhassa&pikkurahalla saa mahan täyteen, kaikki jaksavat paremmin kauppareissun jne.)
*moni tulee Ikeaa kauempaa, jos joku ryhmämatka bussillaan karauttaa 3h ajettuaan Ikean pihaan on useimmilla nälkä -> nyt rahat jäävät Ikeaan, vert. söisivät ABC:lla tmv. paikassa "matkan varrella", koska hinnat edulliset ei ehdotus syödä muualla saane kannatusta +samaa einespöperöä huoltamoilla on, ja harvat bussimatkalaiset pysähtyvät syömään missään hienoissa ravintoloissa...
JOS Ikealla ei olisi omaa ravintolaa, niin isot summat valuisivat esim. lähimmälle Mäkkärille +ihmiset ostaisivat tavaroita vähemmän kun ei olisi mahdollisuutta istahtaa hetkeksi tankkaamaan ostosten välissä =lähitisivät nopeammin pois.
Itse syön Ikeassa hodarin&limun, maksaa 1€ ;)
Voi vittu että onkin tosi nerokas idea. Täytyy olla ihan oikea nero että tuon on keksinyt, olikohan itse vanha kitupiikki.
Ikeassa ei ole mitää nerokasta, on vain iso firma joka polkee köyhien maiden ihmisoikeuksia, ja näin saadut voitot laitetaan vanhan Sveitsissä asuvan hölmön pankkitilille. Siinä Ikean nerokas idea.
Siinä oikein kunnon vasemmistolainen narisija. Ei ihme että sun kaltaisesi pummit ovat köyhiä. Mene sinne kehitysmaihin parantamaan niiden raukkojen oloja. Ai mut sitten sulle ei makseta sossusta mitään.
Lihapullia ranskisten kanssa, hyviä on aina ollut.
Joskus söin sellasen pikkukipon makaroonia ja jauhelihakastiketta, sekin oli hyvää.
Ne kakkuset ja semmoset on aina ollut kyllä hyviä.
Itse kun menin pöytää ostamaan, tuli napattua ranskikset ja joku leivos. Ystävät söivät jtn pihviaterioita tms, sain maistaa ja ihan ok se oli. Kyllähän sitä söi, täyteenkin tulivat ja edullista.
Hodaritkin jees ja jäätelö sen kanssa, mukavan halpoja pikkunälkään ja makeenhimoon :)
Eineslihapullat ei kuulu suosikkeihini, mutta ihmettelen näitä ihmisiä jotka sanovat " hyi h*******" ruuasta. Jotain käytöstapoja vaikka anonyymisti voi kommentoida.
Onko ne kuuluisat lihapullat einespullia vai ihan itse tehtyjä? En oo koskaan vielä maistellut :)
Hodari, limu ja jäätelö jälkkäriksi maistuu meidän perheelle :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2010 klo 16:43"]
kerran kokeilin salaattia, mutta oli aika kamalaa ja aneemista. Lihapullat ovat pikaruoaksi ihan ok. Mutta ei kylla kilpaile laadukkaan ravintola- tai kotiruuan kanssa. Pari kertaa vuodessa syodaan Ikeassa ja se riittaa oikein hyvin. ;-)
[/quote]
Missä muussa kaupassa myyjillekin maksetaan bonuksia tai lisäeläkettä? Olen ikealla töissä ja meillepä maksetaan!
Ihan normihyvää on, aamupala on myös halpa ja riittoisa jos siihen aikaan menisitte! Ainoana miinuksena säntäilevät kakarat, joita vanhemmat ei kaitse..
Vaihtoehto mäkkärille tai heselle ja samalla voi tarkistaa löytönurkan ja tarjoukset!