Minkä värisen vuorin laittaisin mustaan samettibleiseriin?
Onko värilliset vuorit ihan out? Yritän kyllä tehdä tuosta sellaista nilkkapituista takkia, ehkä.
Kommentit (6)
Onko tää jokin goottijuttu? :D
Siis mulla on tosi hyvä bleiserin kaava josta olen tehnyt oikeanmittaisia takkeja ennenkin. Talven olen nyt kulkenut pitkässä villakangastakissa niin aloin miettiä että voisikos tuota samaa kaavaa jatkaa helmasta pidemmäksi? Voisi olla kivan näköinen?
ap
mutta jos oikein tylsän haluat niin sitten tumma lila
:D Laita kuva!
Siis mulla on tosi hyvä bleiserin kaava josta olen tehnyt oikeanmittaisia takkeja ennenkin. Talven olen nyt kulkenut pitkässä villakangastakissa niin aloin miettiä että voisikos tuota samaa kaavaa jatkaa helmasta pidemmäksi? Voisi olla kivan näköinen?ap
:D Laita kuva!
Siis mulla on tosi hyvä bleiserin kaava josta olen tehnyt oikeanmittaisia takkeja ennenkin. Talven olen nyt kulkenut pitkässä villakangastakissa niin aloin miettiä että voisikos tuota samaa kaavaa jatkaa helmasta pidemmäksi? Voisi olla kivan näköinen? ap
Siis bleiserin kaava, jonka ompeleekin pitkähelmaiseksi. En nyt osaa selittää tarkemmin. Muistuttaisi ulkonäöllisesti pitkää villakangastakkia, mutta materiaalina olisi sametti ja olisi sitten kevyempi kevät-/syksytakki. ap
vaalean helmenharmaan
tai jos pidät sinisestä, hiukan siniseen vivahtavan siniharmaan, hyvin vaalean sellaisen
tumma violetti tai musteensininenkin lisi hyvä
Onko tää jokin goottijuttu?
:D