Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värisen vuorin laittaisin mustaan samettibleiseriin?

Vierailija
26.12.2010 |

Onko värilliset vuorit ihan out? Yritän kyllä tehdä tuosta sellaista nilkkapituista takkia, ehkä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää jokin goottijuttu?

:D

Vierailija
2/6 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää jokin goottijuttu? :D

Siis mulla on tosi hyvä bleiserin kaava josta olen tehnyt oikeanmittaisia takkeja ennenkin. Talven olen nyt kulkenut pitkässä villakangastakissa niin aloin miettiä että voisikos tuota samaa kaavaa jatkaa helmasta pidemmäksi? Voisi olla kivan näköinen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos oikein tylsän haluat niin sitten tumma lila

Vierailija
4/6 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Laita kuva!

Siis mulla on tosi hyvä bleiserin kaava josta olen tehnyt oikeanmittaisia takkeja ennenkin. Talven olen nyt kulkenut pitkässä villakangastakissa niin aloin miettiä että voisikos tuota samaa kaavaa jatkaa helmasta pidemmäksi? Voisi olla kivan näköinen?

ap

Vierailija
5/6 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Laita kuva!

Siis mulla on tosi hyvä bleiserin kaava josta olen tehnyt oikeanmittaisia takkeja ennenkin. Talven olen nyt kulkenut pitkässä villakangastakissa niin aloin miettiä että voisikos tuota samaa kaavaa jatkaa helmasta pidemmäksi? Voisi olla kivan näköinen? ap

Siis bleiserin kaava, jonka ompeleekin pitkähelmaiseksi. En nyt osaa selittää tarkemmin. Muistuttaisi ulkonäöllisesti pitkää villakangastakkia, mutta materiaalina olisi sametti ja olisi sitten kevyempi kevät-/syksytakki. ap

Vierailija
6/6 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalean helmenharmaan

tai jos pidät sinisestä, hiukan siniseen vivahtavan siniharmaan, hyvin vaalean sellaisen

tumma violetti tai musteensininenkin lisi hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi