Aargh, tuttuni yrittää olla kuin Tarja Turunen
Vaikea käsittää, että ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneella, menestyvällä, perheellisellä kolmekymppisellä naisella on niin kova tarve näyttää joltain muulta kuin itseltään. Ei tietenkään tätä tunnusta, mutta "kopioiminen" on ilmiselvää. Teetti pigmentoijalla itselleen samanlaiset kulmat kuin Tarjalla. Värjää tukkansa sen mukaan mikä väri Tarjalla on, oli aiemmin punertavanruskea ja nyt lähes musta. Aiemmin hiukset oli kihartavat ja nyt piikkisuorat. On laihduttanutkin kuten Tarja. Bilettämään mennessä tekee Tarja-meikin. Nättihän Tarja on, mutta mielestäni on kummallista, miten aikuinen ihminen idolisoi jotakin julkkista noin.
Kommentit (34)
Onneksi yrittää olla kuin Tarja Turunen, eikä kuin Tarja Halonen. Kauniimman Tarjan onneksi on valinnut hän...
lainkaan hyvännäköinen. Tyyli toki on ok, mutta kasvot ovat mitättömät ja näyttävät hamsterilta. Lisäksi hänellä on pupuhampaat. Ei kaikki goottityyliset yritä olla Tarjoja. Eikä Tarja ole goottityyliä keksinyt.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/654291/tarja-turunen-p…
hauenleuka -leukaperät ja suunnaton luottamus omaan joikaamiseen suurena taiteena. Ei ikinä uskoisi, että sekin on Sibiksen käynyt laulaja. Mutta niin taitaa olla Pikku Kakkosen maaninen, pulleasilmäinen Siinakin kanteleenraaputuksineen.
Näytäpäs sitten oma naamasi, niin arvostellaan seuraavaksi se. Näkyykö peilissä miss piggyn kärsä ensimmäisenä.
Kerro vielä mitä kouluja olet käynyt ( sen apukoulun lisäksi )
Entä mitä olet saavuttannut elämässäsi, siis muuta kuin vihaamasi ja kadehtimasi julkisuuden henkilön anonyymina haukkumisen. Pitäs oikein taputtaa kun olet noin urhea ja nokkela.
Jotenkin vaan hämmästelen, koska tuttuni olisi kaunis omana itsenään, ilman liian tummia kulmia, eyelinereita ja lähes mustaa tukkaa. Hän on vaan muuttunut tosi paljon, mielestäni ei ainoastaan hyvään suuntaan, näyttää jotenkin kovalta ja epäaidolta. Tyyli on itseasiassa noitamainen, vihreät silmät korostavat noitamaisuutta. Jokainen saa toki näyttää siltä miltä haluaa. Ihmetellä kai silti saa.
Tarja kiltti, kaikkien mielestä et ole uskomaton artisti ja häikäisevän kaunis. Nämä itsekehuavaukset aiheuttavat myötähäpeää.
Missä on A-L Härkönen
Sieviskä, Mikkoset, miljonääriäidit, Tuksu... Jonon jatkoksi vaan
Eräs ystäväni on raidoittanut hiuksiaan pitkään ja nyt ne ovat minun ja monen muunkin mielestä jo hieman liian vaaleat, mutta hänen mielestään ne ovat hyvät. Toisella ystävällä on ripsipidennykset ja hän taas lisää tuuheutta ja pituutta niihin vähitellen. Silmä tottuu asioihin omissa kasvoissa, kun ne näkee joka päivä. Kavereita voisi kuunnella ja antaa ihan rehellistä palautetta. Itsekin innostuin joitakin vuosia sitten valokynästä vähän liikaa ja silmänympärykset olivat lähes valkoiset, onneksi hyvä ystäväni sanoi rehellisen mielipiteensä, eikä vain mielistellyt.
Itse aloin "Tarjamaistua" Tarjan keikan nähtyäni syksyllä. Paljon samaa tyyliä meissä oli jo ennestään, minussa toki _huomattavasti_ hillitympänä :). Keikalla ja senjälee vaan tajuin, että se miltä näytän ei ole sitä mitä olen. Huomattavasti rohkeammin olen esim. mustaa käyttänyt sen jälkeen, unohdin ajatukset hiusten vaalentamisesta jne. Toki edelleen olen 90% ajasta lähestulkoon itseni vastakohta (="ylemmän luokan kotiäiti"), mutta välillä vedän bändi-paidan ja nahkatakin päälle ja jätän pitkät tummat hiukset auki piikkisuorina, ja sitten stiletot jalkaan ja shoppailemaan. Tuntuu meinaan hyvälle!!!
nuolen silti omaa peilikuvaani aamuin illoin.
Turusella ei ole mitään uniikkia tyyliä, vaan tuollaisia on 12 tusinassa.
Se että sinulle tulee noin yleisestä tyylistä mieleen joku Turunen on sinun ongelmasi. Monelle muulle välttämättä ei tulekaan, ellei satu muuten olemaan Turusen näköinen.
Ja mulla ei todella ole pahaa sanottavaa Tarjasta, ihailen sen ääntä
Hyvä äänihän sillä on, vielä kun osaisi laulaakin.
Anette Olzon kiltti.. Eihän se tietysti ole sinun syysi että olet ruma ja lahjaton ruotsalainen, mutta tulla nyt anonyymina haukkumaan on aika epätoivoista jopa sinulta.
Ehhehhee!!
Mutta Siinaa ei saa haukkua! Se on just hyvä. Ihan samanlainen kuin meidän vanhemman lapsen lto, varmasti ovat sukua.
Myös mun mies tykkää Siinasta kovasti, ja se kertoo jo paljon. Mun mies tykkää myös musta, eli sillä on todella hyvä naismaku! Me olemme laadukkaita naaraita, minä ja Siina!
ei pukeudu goottityylisesti vaan tosissaan yrittää näyttää ja näyttääkin Tarjalta. Ja mulla ei todella ole pahaa sanottavaa Tarjasta, ihailen sen ääntä, mutta en mäkään ymmärrä miks joku haluaa näyttää siltä. Vähän sama kuin mä alkaisin matkia Marilynia. Meissä on samankaltaisuutta, mutta ois se aika huvittavaa jos meikkaisin Marilyn-tyyliin ja laittaisin hiukset samalla tavalla.
..sekin on Sibiksen käynyt laulaja. Mutta niin taitaa olla Pikku Kakkosen maaninen, pulleasilmäinen Siinakin kanteleenraaputuksineen.
Hah haaaa! Kiitos päivän nauruista! Totta joka sana.
saattaa ollakin yhteinen tuttava. Oikein nätti nainen on.