paras nettideittisivu?
Kertokaapa aloittelijalle, mikä on toimivin nettideittisivusto akateemiselle, hyvätuloiselle nelikymppiselle eronneelle naiselle.
Kommentit (12)
Olen myös akateeminen, hyvätuloinen nainen. Hämmästyin, kuinka fiksuja ja koulutettuja miehiä netissä liikkui.
Laadi napakka, rehellinen, omannäköinen ilmoitus. Korosta tositarkoitusta. Saat silti seksinvonkaajien kirjoituksia. Ne voit deleetata.
Kannattaa lähteä nopeasti treffeille. Julkiseen paikkaan, vaikka kahville. Ota rennosti, ajattele, että olet menossa tapaamaan jotain kivaa ihmistä. Ole avoimin mielin.
Kävin treffeillä varmaan n kolmenkymmenen miehen kanssa. Parin kanssa tuli suhteenpoikastakin. Sitten löysin nykyisen aviomieheni ja lapseni isän!
Toivottavasti löydät hyvän miehen!
suomi24. Oma mies sieltä. Tärppäsi kerrasta :)
suomi24. Oma mies sieltä. Tärppäsi kerrasta :)
Mun sivuilla käy vaan MILFiä hakevat liian nuoret tai viittä vaille eläkeiässä olevat.. :(
Ihan samat tyypit pyörii ainakin noissa kahdessa. Mä löysin täydellisen mieheni Suomi24:sta, mutta sitä ennen tapasin törtön jos toisenkin. Huumorilla pitää siihen hommaan suhtautua, eikä saa lannistua ensimmäisestä huonosta kokemuksesta. Multa kysyttiin ekoilla treffeillä mm, että:
-Saako sua muuten panna perseeseen? (Ja tämä siis toisena kysymyksenä oikean nimeni varmistamisen jälkeen..)
-Mitäs tykkäisit ajatuksesta, että polttomerkitsisin sua? Mulla on kellarissa sellanen kammio, enkä mä siis mihinkään näkyville paikoille... (Tämä 40-vuotias uskovainen kahden lapsen isä löytyi kristilliseltä treffipalstalta.)
Tai ainakin kuulla asiallisista deittisivuista! Mihin kannattaisi aikuisen (n. 40v) mennä?
mitä se maksaa, ei näy missään, pitääkö sitoutua tietyksi aikaa?
ja kun sitoudut maksamaan, et pääse enää pois kuin ihme ilveellellä, vältä match.comia
onko jotain hyviä ilmaisia, kokemuksia?
mä yritin suomi24:lla, mielestäni aika hyvällä profiililla nätin kuvan kera, sain kaksi vastausta, toinen potentiaalinen toinen ihan kuusta. En kyllä mennyt eteenpäin kummankaan kanssa.
Olis kiva tietää, missä liikkuu fiksua porukkaa tositarkoituksella, ei viitsi haaskata seikkailijoihin tai toivottomiin vätyksiin.
Mä olen pikkuisen teitä nuorempi (31 v.), mutta voin kyllä suositella Match.comia. Tapasin siellä nykyisen puolisoni (ja muutamia muitakin hyviä tyyppejä) muutama vuosi sitten. Olemme molemmat koulutettuja, hyvätuloisia ja hyvässä asemassa olevia, kivan näköisiä ja kai sosiaalisestikin ihan siedettäviä ihmisiä. Myös 10 vuotta vanhempi serkkuni löysi match.comista mielestään seuraa.
Kannattaa ainakin kokeilla. Match on maksullinen, mutta se nähdäkseni karsii edes joitakin sekopäitä pois sieltä p:a vonkaamasta.
Olen myös akateeminen, hyvätuloinen nainen. Hämmästyin, kuinka fiksuja ja koulutettuja miehiä netissä liikkui.
Laadi napakka, rehellinen, omannäköinen ilmoitus. Korosta tositarkoitusta. Saat silti seksinvonkaajien kirjoituksia. Ne voit deleetata.
Kannattaa lähteä nopeasti treffeille. Julkiseen paikkaan, vaikka kahville. Ota rennosti, ajattele, että olet menossa tapaamaan jotain kivaa ihmistä. Ole avoimin mielin.
Kävin treffeillä varmaan n kolmenkymmenen miehen kanssa. Parin kanssa tuli suhteenpoikastakin. Sitten löysin nykyisen aviomieheni ja lapseni isän!
Toivottavasti löydät hyvän miehen!