Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko syyllisyyttä siitä, että symppis sika on kuollut jotta saat syödä sitä joulupöydässä?

Vierailija
25.12.2010 |

joo, ja en muuten itse ole mikään kasvissyöjä vaan tykkään possusta...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta silloin jos rupeaa joka sian perään itkemään ja syyllistymään, on aika lähellä grande finalea.

Vierailija
2/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta muutakin eläintä joutuu heittämään henkensä tavallisen sekasyöjän vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun "kinkkuni" olikin tofusta tehty ja uskomattoman hyvää! Maistui sekasyöjillekin, vaikka possukinkkuakin oli tarjolla, ensi vuonna taidan uskaltautua tarjoamaan vain kasvisruokaa.

Vierailija
4/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei sikaa ihmisen ruokapöydässä näkyisikään missään muodossa jos sitä ei sinne olisi varta vasten kasvatettu...

Meillon pupujen kans diili...mä en syö niiden ruokia ja ne ei aja mun fillarilla

Vierailija
5/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä savustettua kalkkunaa käy vähän sääli.

Vierailija
6/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillon pupujen kans diili...mä en syö niiden ruokia ja ne ei aja mun fillarilla

Vierailija
7/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse tuntea koska en ole possua syönyt 15 vuoteen... Mutta jos olisin sekasyöjä niin varmaan tuntisin syyllisyyttä :/

Vierailija
8/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä kävi ajatus, että tämä menetti henkensä minun takia. Hyvää se silti on/oli.

Vierailija
9/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil syötiin hirveä ja kalaa :) Eipähän sekään hirvi roiku jonkun etupuskurissa :)

Vierailija
10/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ne oikeesti oikeita sikoja? Eiks ne ole vaan tehtaassa tehty muistuttamaan oikeeta kinkkua? Siis meidän kinkku oli pakaste-altaassa eikä missään maatilalla.

Vierailija
11/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tuo nyt ollut niin symppis sika kuitenkaan.

Toisekseen olen nuoruudessani asunut maatilalla ja meillä otettiin jostain nuoresta lehmästä tai hiehosta lihaa takaisin teurastamolta (esim puoli lehmää kerrallaan riitti vuodeksi). Niinpä sitä osasi sanoa minkänimisestä eläimestä pyöritteli lihapullia jne. Ja silti syötiin hyvällä ruokahalulla.

Jos minulla on eläimiä koetan pitää niistä mahdollisimman hyvää huolta. Jopa tuotantoeläimistä. Syön kyllä ihan hyvällä ruokahalulla lihaa.

Vierailija
12/12 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pidä sikoja sen sympaattisempana kuin lehmiä, lampaita tai pupujusseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme