Vituttaa niin lujaa että korkkasin kaljan!
Sain mieheltä lahjaksi pörröset Muumisukat ja jonkun helvetin vaaleanpunaisen yöpaidan jossa iso norsun kuva!!! Itse annoin miehelle 300e rannekellon, diselin vyön ja 100e lahjakortin vaatteisiin. siis voiko mies oikeasti olla näin aasi!! Erokin kävi jo mielessä.
Kommentit (47)
Sanotaan nyt vaikka että sovitaan summaksi 100 e, niin kumpikin etsii toiselle suurinpiirtein sillä summalla lahjan. Saa käyttää toki vähenmän tai hiukan ylikin, jos lahja sitä vaatii, mutta aina on kumpikin annettu toiselle samanarvoiset lahjat. Ollaan oltu ihan tyytyväisiä, eipähän tuu ylilyöntejä tai rimanalituksia.
vähän samaa sarjaa kuin äitini muutama joulu sitten lahjoittama ihanuus mulle: vaaleanturkoosi flanelliyöpaita (kangas melko paksua ja jäykähköä flanellia), joka oli täynnänsä pieninä jääkarhujen kuvia, joilla oli vaaleanpunaiset rusetit kaulan ympärillä. Olin silloin 35 vee. =))
Herttainen ajatus sinänsä, mutta en kuuna päivänä edes kokeillut pyjamaa päälleni, koska se säikytti minut melko pahasti.
Tyttären mielestä se oli "aivan ihana" pyjama, eikä hän millään tajunnut, miksen oikein pitänyt siitä; hän oli silloin 6 vee. ;D
vähän samaa sarjaa kuin äitini muutama joulu sitten lahjoittama ihanuus mulle: vaaleanturkoosi flanelliyöpaita (kangas melko paksua ja jäykähköä flanellia), joka oli täynnänsä pieninä jääkarhujen kuvia, joilla oli vaaleanpunaiset rusetit kaulan ympärillä. Olin silloin 35 vee. =))
Herttainen ajatus sinänsä, mutta en kuuna päivänä edes kokeillut pyjamaa päälleni, koska se säikytti minut melko pahasti.
Tyttären mielestä se oli "aivan ihana" pyjama, eikä hän millään tajunnut, miksen oikein pitänyt siitä; hän oli silloin 6 vee. ;D
ainoastaan lapsille.
Ei ole kiinni varallisuudesta. En vain tarvitse mitään, kuten ei mieskään. Oikeasti tarvittavat tavarat/asiat ostetaan itse silloin kun tarvitsee.
Minusta lahjojen osto on rasittavaa puuhaa. Lapsille on helppo ostaa, mutta aikuisille ei.
Yhden kerran hieman pahoitin mieleni, kun mies ei antanut mitään lahjaa tai yllätystä 10v. hääpäivän kunniaksi.. Itse pidin hääpäivää niin tärkeänä etappina, että rakkaudesta mieheeni halusin muistaa häntä lahjalla.
Ja se hintalappu kehystä ja laita seinälle.
kortin jossa komeili iso valkoinen niiskuneiti, otin sen loukkauksena, miehestä se oli hyvää huumoria. Nykyisin naurattaa jo itseänikin.
kallis suklaarasia ja lahjakortti johonkin ihanaan hoitoon ja sitten kolmatta en kerro teille ;)