Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa niin lujaa että korkkasin kaljan!

Vierailija
24.12.2010 |

Sain mieheltä lahjaksi pörröset Muumisukat ja jonkun helvetin vaaleanpunaisen yöpaidan jossa iso norsun kuva!!! Itse annoin miehelle 300e rannekellon, diselin vyön ja 100e lahjakortin vaatteisiin. siis voiko mies oikeasti olla näin aasi!! Erokin kävi jo mielessä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rukkaset ja yöasuja. Tosin mieskin oli ostanut yhden yöasun, mutta pakko sanoa, että se oli rumin :) En mä sitä tosin miehelle sano, turha mun on sille kiukutella, ettei se vaan osaa ostaa lahjoja.

Nomination palasta olin moneen kertaan ääneen toivonut, mutta sitä en saanut. Olisi kai pitänyt sanoa suorempaan. Täytyy mennä itse ostamaan ja vaikka kaksi :)

Vierailija
22/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tosi onnekas nainen, sain lahjaksi sen mitä olin toivonutkin mielessäni. En ollut siitä miehelle puhunut, mutta oli kuunnellut syksyn ajan kun olin siitä kavereitten kanssa puhunut. Osaa muutenkin käyttää järkeään lahjojen suhteen. Jos ei muuta keksi niin tietää että lahjakortti joko koru- tai alusvaateliikkeeseen toimii aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just just...ihmetyttää tuo nykyinen ahneus. ilmeisesti odotit jotain timantti juttuja et pääsee naapurin purjo-liisalle taas kehuu mitä se jörgen taas on ostanut.

tuo hauska kirjoitusvirhe naurattaa: Purjo-Liisa ;)

Vierailija
24/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpaita, oli hintalappukin unohtunut yöpaitaan , kokonaiset 3,90e vituttaaa ap

Mä en voi kun nauraa!! Mies ihmettelee mitä mä oikein nauran yksin :-D Mua niin huvittaa toi juttu! :-D Mut ihan oikeesti, pilaat lasten(kin) joulun jos alat kaljalle. Jos teillä siis lapsia on. Mieti, onko se siltikään sen arvoista.. Hupaisaa Joulua sinne! Mä en jaksa ku repii huumorii miehen lahjoista :-D

Vierailija
25/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheeni. kyllä hän osasi ostaa minulle mieluisia lahjoja, vaikka sanoin etten tarvitse mitään. Sain rannekellon, jossa oli kaiverrus ja tuoksun ja suihkugeelin.

Itse ostin hänelle partakoneen ja takin.

Olen samaa mieltä että joulu on lasten juhla, en edes koskaan keksi mitä haluaisin lahjaksi, joten en pettyisi vaikkeen mitään saisi!

Vierailija
26/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydyttävää seksiä ja oon erittäin tyydytetty ja tyytyväinen.

Vierailija
27/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheeni. kyllä hän osasi ostaa minulle mieluisia lahjoja, vaikka sanoin etten tarvitse mitään. Sain rannekellon, jossa oli kaiverrus ja tuoksun ja suihkugeelin.

Itse ostin hänelle partakoneen ja takin.

Olen samaa mieltä että joulu on lasten juhla, en edes koskaan keksi mitä haluaisin lahjaksi, joten en pettyisi vaikkeen mitään saisi!

Vierailija
28/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteita ja musiikkia ja olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
29/47 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi kun nauraa!! Mies ihmettelee mitä mä oikein nauran yksin :-D Mua niin huvittaa toi juttu! :-D Mut ihan oikeesti, pilaat lasten(kin) joulun jos alat kaljalle. Jos teillä siis lapsia on. Mieti, onko se siltikään sen arvoista.. Hupaisaa Joulua sinne! Mä en jaksa ku repii huumorii miehen lahjoista :-D

Mut kiitos tästä piristyksestä :-) *yrittää olla nauramatta ääneen ettei vauva herää* :-D

Vierailija
30/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihana koru. Muutama muu lahja ei ollut kovin osuva, ennemmin olisin ollut ilman (liian pieniä vaatteita ja jotain pipoja joita en tule käyttämään). Mutta kiitän silti niistäkin, on varmaan ajatuksella ostettu ja jos on arvioitu mut pieneksi niin sehän on vaan plussaa :-D. Niin ja piposysteemit oli mulle sopivia väriltään, en vaan tartte kun on jo niin monta ennestään.

Vierailija
31/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sepostaa miehelle mitä haluaa lahjaksi. Sama kuin menisi itse kaupasta hakemaan. Sanoin aikoinaan siskolleni (kun ei keksinyt mulle lahjaa) tsoukilla et osta vaikka ripsari. Ja paketissa oli ripsiväri, jei mikä yllätys.. Nykyään lahjomme vain lapsia ja ystäviä.

Vierailija
32/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin tyytyväinen =)

Sit sain markettipokkarin ja suklaata.

Kaikista tykkään. Mun mies ei osta mitään kivoja paituleita kun sen mielestä ne on karseita =) Voisin kyllä ottaa sellaisenkin..

Vierailija
33/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehesi antoi lahjat sydämestään.

Vierailija
34/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultakorun, lahjakortin jalkahoitoon ja etelänmatkan hiihtolomaksi. Äsken vielä hyvää seksiä, joten ei voi valittaa :-)

Vierailija
35/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen alas sieltä pilvilinnoistasi, ei miehet ymmärrä näitä lahja juttuja yhtään pätkää!

Mä olen jo kauan kertonut suoraan mikä vois olla tänä vuonna kiva lahja ja yleensä oon sen saanut, tosin yllätysmomentti siinä vähän kärsii..

Oletko koskaan kuullut, että rakastamalleen ihmiselle voi antaa lahjoja ihan pyyteettömästi, odottamatta itselleen mitään vastapalkkioksi? Sitä kutsutaan meillä päin rakkaudeksi.

Parhaat sanat mitä olen lukenut ikinä!!!!!

Vierailija
36/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toivon jotain minka voi ostaa rauta- tai elektroniikkakaupasta :).

Vierailija
38/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mieheltä kirjan. Kirjakauppa on marketin vieressä, samalla kai hakenut kun kävi kaupassa käskystäni.

Olen kai tähän jo tottunut, tilasin itselleni joululahjaksi rikkaimurin. Mies paketoi sen ja laittoi oman nimensä paketin päälle. Kai se nyt sitten ahkerasti imuroi.

Joskus tuntuu, että olisi kiva, jos mies voisi hetken edes joskus miettiä, mitä haluaisin lahjaksi ja nähdä hitusen vaivaa asian kanssa. Tietää, että tykkään lahjoista ja ostan aina hänelle monta lahjaa, yritän miettiä mieluisia ja tarpeellisia..

kaipa opin tästä sen, että ensi vuonna lahjaa itselleni ostaessani paketoinkin sen itse, että saisin sen.. Sama kai tuo muuten on, kenen nimi paketissa on, kun samassa taloudessa asutaan, mutta lapset katsovat, että äiti on ollut paljon tuhmempi kuin isä, kun ei saa lahjoja.

Vierailija
39/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka mies ostaa rouvan listan mukaan? En ymmärrä ollenkaan. Miksette osta niitä itse? Jouluko on vain syy ostella kaikkea kamaa, mitä vuoden aikana ei muuten tule ostelleeksi?

Vierailija
40/47 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain mieheltäni kirjan, itse asiassa kaksi, ja olen hyvin tyytyväinen!