Minä sain joululahjaksi
vain karkkipussin, 3 suklaakonvehtirasiaa, 1 kirjan, 1 cd-levyn, 2 paria sukkia, 2 alushousut ja 1 pehmolelun :-(
Kommentit (12)
Ja muutamia hyvän joulun ja lomien toivotuksia.
Meillä ei aikuisille osteta lahjoja ja mieheni kanssa olemme sopineet, että emme osta äitienpäivä-, isänpäivä-, syntymäpäivä-tai joululahjoja toisillemme. Ja tiedätkö se on helpottavaa, ei tarvitse keksiä mitään kun molemmilla on jo kaikkea. Jos jotain tarvitsemme. menemme ja ostamme. Mä en ymmärrä tota aikuisten vinkumista...
Meillä ei aikuisille osteta lahjoja ja mieheni kanssa olemme sopineet, että emme osta äitienpäivä-, isänpäivä-, syntymäpäivä-tai joululahjoja toisillemme. Ja tiedätkö se on helpottavaa, ei tarvitse keksiä mitään kun molemmilla on jo kaikkea. Jos jotain tarvitsemme. menemme ja ostamme. Mä en ymmärrä tota aikuisten vinkumista...
Maraboun konvehtirasian, Fasun sinisen konvehtirasian, en muuta
sain minäkin pari lahjaa, kiitos. Antamisen ilo on melkein suurempi...
Siinä oli jo enemmän, kuin olin toivonut! =D
skoda suberb 2.0 turbo automatic combi musta helmiäisvärillä
kellon, kännykän, kirjan, muutaman rasiallisen suklaata, kaulaliinan
suklaarasian ja villeroy bochin (miten lie kirjoitetaan) sellaisen joulukoristeen, johon laitetaan tuikkukynttilä sisälle. Kaunis lahja, mutta en olisi tarvinnut. Nimenomaan sanoin, etten tarvitse yhtään mitään tavaraa lahjaksi. Ei mene jakeluun :-(
mä sain suklaata ja hajuvetta - en todellakaan olis tarvinnut mitään
kaksi suklaarasiaa, paksupohjaiset miesten sukat, hiuksilleni sopimatonta shampoota, "huumori"kirjan ja liian pienet käytännössä muovista kudotut lapaset. Hyvää joulua sitten.
Olipa sulla köyhä joulu. Mä olisin onnessani tuosta, mut mä olenki aikuinen. :-D