Onko teillä pakollinen joulupano illan päätteeksi?
Mä taidan ehdottaa että käydään pikahoitamassa asia nyt kylppärissä ettei ukon tarvitse sen takia kiukkuisena hoputtaa joulunviettoa.
Kommentit (14)
No, ei meillä ole mitään pakollista. Pannaan jos molempien tekee mieli/jaksetaan, mutta pakollista panoa meillä ei ollut vielä koskaan.
Aika järkkyä jos tilanne olisi tuollainen. Oliskohan sun kannattanu antaa jo aamulla, ettei tartte siitä stressata kummankaan...
No ei todellakaan. En ole koskaan edes kuullut moisesta.
Tää on pakko olla provo.
toivoin sitä joululahjaksi, mutta tokko irtoaa..
Johan viime kerrasta on yli neljä kk, miksi se nyt yhtäkkiä muuttuis :(
Mulla nyt jo hunaja valuu haaruksista, kun olen NIIN joulumieltä täynnä, joulu on onnistunut täydellisesti ja kaikki kehuvat ruokia.
Posketkin ovat punaisena jo valmiiksi epiloinnin jäljiltä
yleensä olen antanut jouluna b-rappua vaikka se sattuu ja inhoan sitä ja kakkaaminen ottaa kipeää vähintään viikon sen jälkeen. nyt en jaksa enkä voi kun on menkatkin. eli ikävä joulu on..
mies halusi ehdottomasti ikivanhat käsinpestävät astiat käyttöön, mutta ei näköjään aio niitä pestä. Ei tipu pillua.
miten kukakin nai, pyhänä ja arkena.
Näitä aloituksia jatkuvasti. Ihmettelen.
en tiijä ketä se kiinnostaa, mutta
aamulla nusastiin ennen joulupuuroa, siten ennen kirkkoa ja lupaus on jo kohta sänkyyn menoon. ja nuorin seitsemästä on jo 13.
pankaa toisianne!!!
Toki kuuluu parisuhteeseen, mutta alkaa inhoittaa noin rumasti esitetty, tavallaan parisuhteen ihanin asia. Olen ymmärtänyt, että täällä palstailee, ainakin pitäisi olla sivistynyttä porukkaa, jostain olen näin päätellyt, ainakin suurista kuukausi ansioista olette kirjoitelleet, täytyy olla todella kirjan oppineita!
ja ei se nyt jouluna olen sen kummempaa kuin muulloinkaan. Voidaan vaikka tapanina kiksauttaa.