Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~* 3-kuumeilijat~*~*~* vk 23

02.06.2008 |

~*~*~* 3-kuumeilijat~*~*~* vk 23

Yökukkujana aloitin uuden pinkan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on laakarissa kayty (jopa kaksi kertaa) ja luvat saatu eli periaatteessa voin siis asettua "taloksi" tanne. :-) Kuulemma taytyy vaan aspiriinia tai muuta verenohennuslaaketta syoda koko raskauden ajan (mutta sehan on nykyaan aika yleista) ja ekstra-verenpainekontrolleja seka stentin doppler-ultrausta (joissa muutenkin kayn noin vuoden valein tai useamminkin) paalle, mutta ei sen kummempaa. Lisaksi laakari totesi etta hanella on pari muutakin potilasta jolla on stentti, eri syista, ja joiden raskautta han on seurannut (jopa yhdella sydanverisuonessa kun minullahan se on "vain" munuaisessa) eika siinakaan ole ollut sen kummempaa. :-)

Pikaisesti tyomaalta vain piinailijoille peukutuksia, ja tsemppia kaikille muillekin sita tarvitseville. En ole viela keksinyt miten taalla voisi pitaa kaikkien kirjoituksia auki samalla kun vastaa joten taytyy jattaa nickien mainitseminen tuonnemmalle. Jain viela ihmetellen ihailemaan sita joka onnistui "kamppaamaan" miehensa suoraan toista tullessa. ;-) Miten tuo oikein kaytannossa onnistuu, meilla lapset on kuviossa mukana aina n. 9 asti illalla...? ;-)

ON tulikin jo tuossa, menossa on kiertopaiva 2 joten eipa tassa sen kummempaa. Ai niin, vitamiinit lykkasi laakari myos kouraan "ikani takia" (olen siis jo 37) ja mietinkin syoko muutkin taalla jo yritysvaiheessa vitamiineja, ja jos, niin mita? Noissa nakyi olevan foolihappo, jodi, D vitamiini seka kalaoljy, ja ihan raskaanaoleville, sita toivoville ja imettaville oli tarkoitettu.

Tama ei tahan oikeastaan kuulu, mutta taalla mun tyohuoneen edessa on muuten juuri ihan oikea _mellakka_ meneillaan, mellakkapoliiseja pilvin pimein, tankkeja, kyynelkaasua ja mellakoitsijoiden heittelemia ilotulitteita piisaa... Poliisilla tuntuu kuitenkin olevan tilanne hallussa ja istun 11:sta kerroksessa, joten en ole kovin huolissani ainakaan henk. koht. turvallisuudestani. Toivottavasti mielenosoitus on kuitenkin ohi siina vaiheessa kun pitaa lahtea lapsia hakemaan hoidosta.

Vierailija
22/37 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, että clomitkin voi olla syynä tällaiseen oireiluun... Jos sattuu täti tulemaan, niin en ainakaan ole hulluksi tullut, vaan oireet on ihan oikeita, muttei vaan raskaudesta johtuvia! :) Toivotaan nyt kuitenkin, että täti pysyy tästä osoitteesta pois ensi kevääseen asti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElsaAlice sullahan oli siellä jännät tapahtumat. Mitä siellä sitten tapahtui että oli tuollainen hässäkkä?

Rilla-ma-rilla zemppiä piinailuihin. sulla on jännät päivät menossa.

Mimmi75 zempityksiä täältä. db db db

Täällä Äiteen luona ollaan ja eipä täällä paljon ole omaa oloaan kerennyt seuraileman ja ihan hyvä niin. Syöty on ja hyvin, muksut nauttineet olostaan kun voi pihalla rauhassa pyöräillä, trampoliinillä pomppia ja koira se vasta rakastaa kun saa olla pihalla vapaana. (asutaan vielä toistaiseksi kerrostalossa) Yllätyin että koirani ei ole karannut mihinkään, vaikka sitä ei ole millään tavalla koulutettu. Tontinrajat on hyvin ottanut haltuunsa, esim jos kissa on pihalla niin se ajaa kissan pois mutta ei mene tontinrajojen ulkopuolelle. siis VAU! mulla on sittenkin vahtikoira.Ehkä pitäis ruveta sittenkin panostamaan siihen koulutukseen, koirassani on sittenkin ainesta.

Itsellänikin on ajoittain mietinnässä että miksi mä haluun sen kolmosen, kun on kaksi ihanaa tervettä lasta. Niidenkin kanssa on ajoittain varsin haastavaa, mutta toisaalta kun ajattelen elämää about 20 vuotta eteenpäin niin ajattelen mielessäni kuinka elämäni voi mahdollisesti olla rikasta, kun jos niitä lapsenlapsia tulee ja on useampi perhe jonka luona voi kyläillä ja pyytää kylään. (huonosti selitetty). Toivon vaan että meidän perheen ihmissuhteet kaikkien kanssa pysyy hyvinä ja avoimina aina. Olen ihminen jolle perhe on tärkeä. (kamalaa miten mä herkistyin täällä koneen ääressä että kyynel oikein vierähti)

Nyt kyllä pitää taasen mennä

kp 23/28-30

Vierailija
24/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tyomaalta lounastauon lopuksi...

Kalastajat siella mellakoivat dieselin korkeaa hintaa vastaan. No, mellakka loppui lopulta aika nopeasti mutta muutaman auton onnistuivat tuhoamaan. Tanaan onkin jo ihan rauhallista.

Nuo mietteet siita etta miksi viela se kolmas ovat muuten tuttuja taallakin, vaikka tahan asti olen lahinna jannannyt etta irtoaako se lupa, ja irtosihan se lopulta. Valilla mietin etta teenko kurjan tempun meidan kakkoselle kun hanesta tulisi sitten keskimmainen, jotenkin "valiinputoojalapsi" eika saisikaan olla enaa perheen "vauva". Ja mietin myos etta riittaako meilta sitten tarpeeksi aikaa kaikille kolmelle niin ettei kukaan tunne jaavansa liian vahille, koska kuitenkin palaisin toihin viimeistaan n. vuoden paasta (koska muuten menetan tyopaikkani joka on vakituinen, toisin kuin miehen, ja meidan perheen elanto riippuu siis periaatteessa siita). Ja mietin myos etta miksi edes haluan ottaa tata riskia - raskaus ja synnytys on kuitenkin aina riski - enaa koska mun terveystilanne on kuitenkin hiukan epatavallinen (tosin tuo perinatologikaynti halvensi huomattavasti tata huolta koska han oli nii-iin blasé koko asiasta -- varmaan koska hanen potilaskuntaansa kuuluu esim. sydamensiirtopotilaita jotka myoskin haluavat - ja myos saavat menestyksekkaasti - vauvan...). Ja viela mietin etta haluanko taas maata vuodelevossa 4 kk ennenaikaisten suppareiden takia niinkuin viime raskaudessa (mulla on kaiken muun hyvan lisaksi "terrible obstetric history" kuten eras laakari mulle totesi, mutta tasta ehka enemman joku toinen kerta) jne. jne. Mutta jotenkin ihan eparationaalisesti vaan tama vauvakuume ei tunnu lannistuvan, ja koska olen jo 37 niin se on nyt tai ei koskaan. Yksi asia on tietysti tuo sun mainitsema isovanhemmuus, ajattelen myos etta lapsista on toisilleen seuraa ja tukea, ja yksi on ihan sellainen itsekas

ajatus etta haluan viela kokea yhden raskauden, imetyksen ja vauva-ajan (joista kaikista hankaluuksista huolimatta olen pitanyt hurjasti) ennen kuin suostun olemaan pelkastaan "isojen" lasten aiti. ;-)

Nyt sorvin aareen.

Vierailija
25/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänään ostaa testin huomisaamua odottamaan, lähdettiinkin muksujen kanssa tonne meidän tuppukylään navetan jälkeen. Muttamutta siellä olikin apteekki mennyt kiinni jo klo 17 ja minä myöhästyin sitten 5 minuuttia, no eipähän tarvitse testailla =) Minä kuvittelin apteekin olevan auki puoli kuuteen saakka, yleensähän käyn asioillani ennen puoltapäivää joten en ole pitkiin aikoihin kiinnittänyt huomiota aukioloaikoihin, no nytpä tiedän!

Jos ei muuta asiaa keskustaan tule menen vasta alkuviikosta sinne, tarkka pitää kuitenkin olla näillä matkoilla ja bensanhinnalla.

Tänne ei kuulu juurikaan uutta rinnat on turvoksissa ja menkkavihlaisuja tuntuu sillointällöin mutta siinäpä se, ainakin toistaiseksi. Toivottavasti vuoto alkaisi pian jos on tullakseen ja tuleehan se, aivan varmasti, mutta että ei tarvitsisi elätellä toiveita

Mites Mimmi75, meinasitkos sinä testailla huomenna, vai muistanko ihan väärin?

Viikonloppua odotellen

Rilla-ma-rilla

Vierailija
26/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aion testata huomisaamuna ennen töihin lähtöä! Vähän jännittää, kun nyt tiedän ainakin, että ovis on tapahtunut. Nyt olen kyllä tänään ollu täysin oireeton! Ehkä en ole edes ehtiny ajatella koko asiaa, niin se on mennyt omalla painollaan...

Vierailija
27/37 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna puhtaan valkea testiruutu... Siis ei edes tulkinnanvarainen nega! Ottaa aivoon!!! Eli tätiä odotellaan ensi viikon alkuun, ellei ihmeitä tapahdu...

Mimmi75, kp.26/??, dpo 10 tai 11

Vierailija
28/37 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Rilla-ma-rilla!! =)

Itsellä on silmät ristissä kun ol ioman harrastuksen kevätjuhlat (tavallaan) ja meni myöhään. Vaikka olinkin kotona jo ennen klo 00:00. Mtut akyllä se aina vaikuttaa.

Kyllä ottaa patiin kun tajusin, että ovis olinkin kp 16. :-/ Ja kunnon puuhailu oli kp 14. Kp 15:kin oli jotain, mutta jäi kesken väsymysken takia. Himputti... Olenkohan kertonut tämän jo?? :) No, nyt tulee sitten vähän toistoa jos olen. :) Ovis kun ei ole aina samaan aikaan, niin väsyy eikä jaksakaan sitten enää oviksen aikaan puuhailla. Viime kierrossa onnistui kun oli kp14, mutta nyt ei. :( No, näillä on vaan mentävä eteenpäin vaikka tuntuukin ettei taaskaan tärppää. Kyllä alkaa tympimään... ! :_| Tai siis tympii jo. Ajattelin, että jos nyt ei tärppää, nini ensi kiertoa vielä tsempataan kun on miehen lomakin, mutta sitten en tiedä jaksanko enää. Toissalta se vuosi piti yrittää, mutta kyllä sitä alkaa jo väsyä tähän.

Oireita ei pahemmin ole, eikä voikaan vielä olla. Vähän jomottaa alavatsaa, mutta en näitä oireita nyt jaksa pahemmin kuulostella. Jos osaisi olla stressaamatta ja nauttia tästä lämmöstä. :)

Tsemppiä ja hyvää viikonloppua!! =)

Kp 18/26-30, yk 10 (missattu ovis)

Vierailija
29/37 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin gynellä. Ei mitään vikaa, ei ylimääräistä, kaikki niinkuin pitää. Sanoi, että vuotohäiriöt ovat todennäköisesti hormonaalisia. Hormonihäiriöt taas johtunevat stressistä, joka minulla oli kevättalvella johtuen kireästä työ- ja kotitilanteesta. Olin verenpaineen nousun, rytmihäiriöiden ja unettomuuden takia sairaslomallakin jonkin aikaa. Jommastakummasta "taakasta" olisi varmaan selvinnyt ilman oireilua, mutta kun molemmat elämänsarat olivat lujilla (ts. työtilanne se mikä nyt on ja mies työkomennuksella ja pienten lasten kanssa yksin arki pyöritettävänä), niin ei onnistunut homma sitten oikein. Nyt tilanne on ns. normaali eli mies pääsääntöisesti kotona ja töissäkin menee lomia odotellessa ;-) Mutta kroppa vain ei ole sitä vielä tajunnut, ettei ole ns. hätää. Gyne sanoi, että saattaa mennä jonkin aikaa, ennenkuin tasapaino taas löytyy tuollaisen tilanteen jälkeen. Kuulemma voi mennä vähemmästäkin hormonit sekaisin.

Summasummarum, positiivista kuitenkin, että ylipäänsä tulin raskaaksi tuossa tilanteessa, vaikka kesken menikin!

Oli ilo huomata, että monella teillä muillakin on samoja aatoksia aina väliin eli että onkohan tässä mitään järkeä :D No, ehkä siinä kuitenkin on. Yritän itse ottaa nyt vain päivä kerrallaan, kun toissapäivänä jo vähän taas meinasi pukata rytmihäiriötuntemuksia, kun oli kuuma ja on huolettanut sekä oma että läheisten terveys ja tullut huonosti nukuttua. Onneksi vain nyt tajuaa vähän tunnustella olotilaansa, ettei ajaudu samaan jamaan kuin kevättalvella!

Pitäkää huolta itsestänne, elkee ressatko ja ihanaa kesää!

Vierailija
30/37 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pikku simpat elele joitakin vuorokausia=) Toivotaan että flaksi ois käynyt ja jos onkin tärpänny ...niin ja sehän voi hyvinkin olla sitten se tyttö!

T: emppu, joka toivottavasti kohta pääsisi yrittelemään kolmatta kullannuppua

Vierailija
31/37 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan vielä ei ole täti tänne pyyhkässyt ja rinnat senkun tuntuvat aremmilta. Musta ihan tuntuu siltä, että mun on lähdettävä kaikesta uhostani huolimatta apteekkiin, nyt kiertyy ajatus vain yhteen suuntaan... Olenko vai enkö???

Illalla nukkumaan mennessä olin aivan varma, että menkat alkaa yön aikana kun jomotteli niin mojovasti, mutta ei!

2poj@näiti, eihän peli nyt kokonaan kuitenkaan ole menetetty munkaan mielestä!

Ja Mimmi 75, elä vielä heitä hanskoja nurkkaan noilla päivillä se voi vielä plussaksikin muuttua.

No, kaipa taas kohta tulen tilittämään, kunhan nyt päätän, että lähdenkö testin hakuun vai en...

Rilla-ma-rilla kp 31/?? (Clomeilla menty tämä kierto)

Vierailija
32/37 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sitten vatsaa kouraisi aivan todella kovasti ja tuli kiire vessaan pöntölle, hirvitävä ripuli ja samalla kertaa alkoi kova vuoto, täti siis saapui, kuten ounastelinkin. Aika mielenkiin toiseksi menee!

No, se siitä me lähdetään mökille saunomaan ja viettämään kesäiltaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Riltsu

Vierailija
33/37 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut tädistä (ja vielä tuollaisella rytinällä tuli paikalle...)! Minä testasin Acon10:llä, eli herkällä, niin ajattelin että jos on jotain tapahtunu, niin pitäis jo näkyä. No, viimeistään keskiviikkona tädin pitäis tulla, ja jos silloin ei mitään kuulu, niin torstaina testaan seuraavan kerran. Harmittaa vaan tosi paljon, kun jos seuraava kierto on suunnilleen saman pituinen kuin tämä, niin oviksen aikaan me ei olla samalla paikkakunnalla mieheni kanssa!

Mun rakas aviomieheni oli tosi ihana tänään... Meillä on nyt pari päivää ollu jotenki kireä tunnelma täällä kotona, ei olla riidelty, muttei olla paljo muutenkaan puhuttu. Aamulla sanoin hänelle negasta, ja hänkin oli tietysti pahoillaan. Iltapäivällä töiden jälkeen olin tosi allapäin, joten hän lähti muksujen kans käymään leikkipuistossa ja kaupassa, että minä sain levätä. Lueskelin kirjaa ja otin pienet päiväunet. Kaupasta tullessa hän toi minulle ison vaaleanpunaisen ruusun ja halasi sekä suukotteli... Minä itkin ihan hulluna! (Meillä kun ei ole mitenkään tavallista, että mies toisi kukkia) Osaa se joskus näköjään olla ihan ihanakin... ;)

Vierailija
34/37 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihalle onnea jo nelosen odotuksesta! Huhhuh kun aika menee nopeesti! Minä kuumeilin samaan aikaan jo silloin kun kuumeilit kolmosta! Mukavaa kesää!

Muillekin onnea ja ovis-bongailuja! En muista nyt nikkejä, luin aikas nopeesti tän pinon... En ole edes käynyt lukemassa pitkään aikaan.

On: Eka Terolut-kuuri on nyt syöty ja toivon todellakin että vuoto alkaa ja että munasarjat heräävät henkiin!!! Mulla on siis kolmen kierron kuuri tota Terolutia. Huomenna minulla on aika labraan, otetaan siis kaikki mahdolliset hormoni-testit. 1.7. on sitten aikan napolle ja saan kuulla tuomion tai toivottavasti ei ole tuomio vaan saisin todellakin jotain mukavempaa kuultavaa gyneltä.

Mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa ja ensi viikolle myös! Käyn kyllä varmasti silloin tällöin täällä piipahtamassa.

mp73, yk 18, kp 65/30...... =(

Vierailija
35/37 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista, mutta tuulista ilmaa pukkaa. Viikko vielä kesälomaan, en jaksaisi millään odottaa.

Toivotaan, että Mimmille se plussa sieltä vielä paukahtaa, kovin oli varhaiset vielä testipäivät. Ja mp73:lle tsemppiä testeihin, toivon tosiaan, että uutiset ovat hyviä!

Alan siirtyä nyt tuonne odotus-puolelle ja toivon, että tulette kohta kaikki sinne! Kiitoksia kuumeiluseurasta, täällä oli mukavaa! :)

Hilpsu rv 5+2

Vierailija
36/37 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen perjantain negan jälkeen on ollu aika negatiiviset tunnelmat tän raskautumisen suhteen... On ollu sen verran kiireinen viikonloppu, ettei kyllä ole ehtiny mahdollisia raskausoireita ajattelemaan. Tai jos jotain oireita on ollukin, niin olen kuitannu ne mielessäni menkkaoireina! Rinnat on turvoksissa ja kipeät, mutta voi olla ennen tätiäkin. Alamahaa nippailee ja jomottelee, sekin voisi kieliä tädistä. Oon väsyny, mutta on ollu paljon toimintaakin enkä ole paljo lepäilly... Eli kaikkiin ehkä mahdollisiin oireisiin voi löytyä muukin selitys kuin raskautuminen. No, pari piina päivää vielä, keskiviikkona täti viimeistään tulee, jos on tullakseen!

Mimmi75, kp.28/??, dpo 12 tai 13

Vierailija
37/37 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rilla-ma-rilla pahoittelut tädistä

mimmi75 odotukset on varmaan korkealla, joten nega testi oli paha petymys, mutta voihan sieltä vielä plussa tulla, aika varhain testattu. zemppiä piinailuun vielä. (koitan lohduttaa)

2poj@anäiti: toivottavasti olisi ollut pitkäikäisiä simppoja että tärppi olisi käynyt.

mp73 toivottavasti sinulle täti saapuisi pian paikalle.(harvemmin tällaisia toivotellaan)

Hilpsu: zemppiä odotukseen, toivottavasti perässä tullaan pian.

ON: tänään kävin ostamassa halppistestin. Nyt se kummittelee laukussani. Toisaalta haluaisi testata, mutta pelkään nega tulosta ja ei täällä kylässä ole rauhaa että voisi testata ja jos se plussa tulisi niin miten sitä osaisi olla naama perus lukemilla... vielä olisi pari päivää normaaliin tädin kyläilyyn. ajattelin odotella ainakin tiistai-keskiviikolle. Rinnat tuntuu hieman turvonneilta ´ja ajoittain pakotusta. Pistelyä alavatsalla. Väsymystä. Ajoittain etova olo. (voin myös hyvin kuvitella oireetkin) Vielä ei ole normaaleja menkka oireita ja toivottavasti pysyvät poissa. Eli positiivisissä tunnelmissa ollaan toistaiseksi mutta kauhulla odotan ensi viikkoa mitä se tuo tullessaan.

kp 26/28-30