Naisille kysymys
Minä olen tällainen huumorintajuinen, komeaksi aina kehuttu, töissä menestyvä, sängyssä kestävä ja oikea herrasmies käytökseltäni.
Se vika minussa kuitenkin on(naisten kannalta) etten halua sitoutua, siis en todellakaan.
Treffeillä olen tämän aina kertonut jos keskustelut jostain syystä noin vakavaksi vetää. Tai sitten olen nettitreffeillä käynyt ja silloinkin olen etukäteen ilmoittanut asiasta.
No seksin jälkeen tai muutaman tapaamisen jälkeen naiset vetää kauheat kilarit siitä vaikka olen asiasta kertonut.
Mun kysymys on siis se että minkä ihmeen takia ne antaa mulle jos ne tietää ettei ne saa multa mitään muuta kuin seksiä ja satunnaista treffeillä käyntiä?
Luuleeko ne että ne saisi mun pään kääntymään tai jotain?
Olen siis saanut kyllä pakkejakin tämän takia, mutta yllättävän moni kuitenkin lähtee treffeille tästä huolimatta...
Olen siis itse 33v ja naiset ovat olleet 23-39v ikäisiä.
Kommentit (7)
..naisethan on omistushalusia ja tahtoo omakseen komean ja menestyvän kollin, joka on vielä hyvä sängyssäkin. Tottakai nainen yrittää kääntää sun pääs! :) Miks ei? :D
olla niin, että ne maksulliset ovat ainoa sopiva kohderyhmä sinulle.
Taitaa olla niin, että ne maksulliset ovat ainoa sopiva kohderyhmä sinulle.
Ja olen ulkomaan keikoilla kerran koittanutkin maksullista, mutta hitto kun mulle tuli huono mieli naisten käyttämisestä sen jälkeen. Vaikka kyseisessä maassa se tais olla ihan lain mukaisesti sallittuakin.
Ei se vaan pohjanmaalaiselle sovi....
kommentoi tuon edellisen kommentin.
t.ap
Ja olen ulkomaan keikoilla kerran koittanutkin maksullista, mutta hitto kun mulle tuli huono mieli naisten käyttämisestä sen jälkeen. Vaikka kyseisessä maassa se tais olla ihan lain mukaisesti sallittuakin.
Mun tuttavapiiri on ainakin täynnä sitoutumiskammoisia sinkkunaisia, ja sit on myös niitä joita ei varsinaisesti kammoksuta ajatus, heitä ei vain kiinnosta. Näitä hyvännäköisiä ja fiksuja sinkkunaisia on Suomi pullollaan, sun täytyy hengailla niiden seurassa! :-)
Toki kestää aikansa löytää omanlaisensa porukat.
Mun tuttavapiiri on ainakin täynnä sitoutumiskammoisia sinkkunaisia, ja sit on myös niitä joita ei varsinaisesti kammoksuta ajatus, heitä ei vain kiinnosta. Näitä hyvännäköisiä ja fiksuja sinkkunaisia on Suomi pullollaan, sun täytyy hengailla niiden seurassa! :-)
Toki kestää aikansa löytää omanlaisensa porukat.
Sä justiin kuvailit mun paratiisin!!!! Mistä mä löydän sun naisystävät? :D:D
t.ap
Vielä se täytyy kyllä sanoa ettei ne kaikki sitä tee, mutta 2/3 käyttäytyy aivan samalla tavalla...
t.ap