Oletko koskaan viettänyt joulua syömättä mitään jouluherkkuja ja miksi?
Mä pari vuotta sitten, olin tiukalla lääkärin ohjaamalla pussidieetillä ja joulunpyhät meni nauttiessa vain vettä, kahvia ja nutrifastia.
Kiloja tippui kaikenkaikkiaan 53 (lähtöpaino 104, nyt 51).
Jos joku muu vastaanvanlaisessa tilanteessa,
TSEMPPIÄ, onnistut kyllä!
Kommentit (16)
pähkinät ja rusinat voin sanoa herkuksi
en syö mitään jouluherkkuja koskaan.
Tämä joulu pitäisi viettää ilman herkkuja raskausdiabeteksen takia, mutta aion kuitenkin herkutella kaksi päivää. Olen ollut tarkka ruokavaliosta kohta kaksi kuukautta. Sokerit ovat pysyneet aisoissa. Kiloja koko raskausaikana kertynyt vasta 7 (nyt rv35). Lähtöpainokin oli vain 54 eli en mikään ylipainoinen ole. Suon itselleni muutaman herkkupäivän. Ja itse asiassa en usko, että niitä herkkuja edes niin paljon enää mieli tekeekään=)
jota muuten jatkui uuteenvuoteen asti, jäi tosiaan laatikot syömättä.. myös muutamia vuosia sitten tiukan imetysdietin takia jäi melkein kaikki herkut väliin
kiitos vain kaikille potilaille, potilaiden omaisille ja muille, jotka muistatte jouluna meitä töissä olevia!
kun lapseni joutuin sairaalaan rota- ja vnoro viruksein sekä samanaikaisen angiinan kourissa.
Ei ollut jouluherkkuja tarjolla eivätkä kyllä olisi mainstuneetkaan.
Ei yksinkertaisesti ollut varaa. Muistan itkeneeni sitä, että pilasin lapsen ensimmäisen joulun täysin.
Ystävä muistutti tiukasti, ettei lapsi itse muista siitä mitään ja se lohdutti jonkin verran.
Kyllähän se joulu oli sielläkin, mutta suomalaisista jouluherkuista ei kyllä ollut tietoakaan. Paikallisia herkkuja, kuten katkarapuja majoneesissa ja jonkinlaista alkoholilla terästettyä vanukasta, toki söin.
joulu meni käytännössä syömättä. Ostetut ruuat menivät hukkaan.
Kerran oli niin pahat alkuraskauden pahoinvoinnit, ja kerran pahan masennuksen/ahdistuksen takia ei mitään saanut alas.
Tällä kertaa kyllä odotan joulusapuskoja vesi kielellä!
sairastin tuhkarokkoa ja olin tosi kipee. Silloin söin koko joulun ja uuden vuoden aikana yhden jogurtin :o
ei sinä vuorokautena tullut paljoa mitään syötyä.
Kinkkua ja porkkanalaatikkoa syön. Joulutorttuja, pipareita tai suklaita en.
lähinnä gintoniciin ja puddingin välttelemiseen... Siinä vasta kamalaa tavaraa.
ei vaan maistunut mikään