Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään olis Laskettu, eipä taida tuo vielä ulos tulla..

Vierailija
23.12.2010 |

Jospa sitten aloittais joulusiivon, näin hyvissä ajoin :D

Onko muita tälle päivälle laskettuja linjoilla? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja hyvää joulua!! :)

Eipä tässä kyllä ole hirveästi viitsinyt mitään joulusuunnitelmia tehdä, kun ei tiedä missä sitä joulua viettää! Nyt mä sitten päätin, etten mieti sitä synnytystä, että odottelen mielummin huomista aattoa, että pääsen antamaan vihdoin miehelleni ostamat lahjat ja näen sen ilmeen, kun se vihdoin saa sen lahjan, mitä on jo niin pitkään toivonut :)

Vaikka se lapsi olisi kuulemma ollut paras joululahja :D

Ap

Vierailija
2/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu tosin osuu vasta huomiselle. Luulin jo toissäyönä, että pääsee laitokselle, mutta parin tunnin supistelujen jälkeen hiljeni. Sen jälkeen ei olekaan pahemmin varoitellut. Kai tässä tosiaan pitää nyt orientoitua joulun viettoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu tosin osuu vasta huomiselle. Luulin jo toissäyönä, että pääsee laitokselle, mutta parin tunnin supistelujen jälkeen hiljeni. Sen jälkeen ei olekaan pahemmin varoitellut. Kai tässä tosiaan pitää nyt orientoitua joulun viettoon :)

Mutta joka kerta, kun on toivo herännyt mahdollisesta synnyttämään pääsystä, on supistelut loppunut kuin seinään :D

Mikä olo sulla muuten? Meikäläinen on ollut jo reilun viikon ihan valmis synnyttämään, mut eipä tuo poitsu tunnu ulos haluavan :D

Ap

Vierailija
4/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas laskettuaika vasta kolmen viikon päästä ja ihan sellaset fiilikset, että varmasti ihan pian tulee. Pienimmästäkin liikkeestä kipeät supistukset ja aamuyöstä jo uskoin lähdön tulevan. Haluaisin niin viettää joulun kotona perheen kanssa. Toissa joulu meni laitoksella ja ankeata oli, vaikka olinkin saanut maailman ihanimman joululahjan. Nyt olen laittanut joulua että saadaan meidän 2-vuotiaan kanssa viettää rauhallinen ikimuistoinen joulu, mutta saa nähdä missä sitä ollaan.. Hyviä jouluja kaikille odottajille:)

Vierailija
5/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan valmista kauraa jo ainakin viikon verran, mutta näyttää siltä, että odotus vaan jatkuu. Maha on ylipumpattu, kiristävä ja puristava pallo, eikä tosiaan enää mikään kovin mukavantuntuinen seuralainen. Selkääkin kiristää ja juimii ja kaikki postilaatikkoa pidemmälle ulottuvat kävelyt on unohdettava suosiolla.

Ja noi yötkin on aika levottomia, kun saa rampata pissalla vähintään kerran tunnissa...eli ei tämä mitään kovin hehekeetä ja herkullista ole! Entäpäs siellä?

Mihin muuten suuntaat synnyttämään?

Vierailija
6/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat sen menemään ensi vuoden puolelle.

nimim. joulupäivänä syntynyt, joka olisi niin kovin halunnut olla luokan vanhin ja viettää oikeita synttäreitä, eikä mitään tässä on sulle sekä joululahja että synttärilahja...

Vierailija
7/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan valmista kauraa jo ainakin viikon verran, mutta näyttää siltä, että odotus vaan jatkuu. Maha on ylipumpattu, kiristävä ja puristava pallo, eikä tosiaan enää mikään kovin mukavantuntuinen seuralainen. Selkääkin kiristää ja juimii ja kaikki postilaatikkoa pidemmälle ulottuvat kävelyt on unohdettava suosiolla.

Ja noi yötkin on aika levottomia, kun saa rampata pissalla vähintään kerran tunnissa...eli ei tämä mitään kovin hehekeetä ja herkullista ole! Entäpäs siellä?

Mihin muuten suuntaat synnyttämään?

Et on varmaan ihan jetkistä kiinni, kun ne ensimmäiset raskausarvet tohon mahaan ritsahtaa :D

Porissa synnytetään :) Missäs sinä? :)

Ai niin, noi yölliset vessareissut ihan unohtui! Mä tosin olen niin sekaisin yöllä herätessäni, etten edes aina muista käyneeni yöllä vessassa! :D Jossain vaiheessa ajttelin, että jonkinlaisen lokikirjan olisi vessan oveen laittanut, että pysyisi vähän perillä, että monestikko yöllä siellä tulee oikein rampattua :D

Isännän kanssa ollaan joka ilta nyt käyty lyhyillä extra lenkeillä, jos tää synnytys sitten käynnistyisi. Noh, sen 200m kun olen kävellyt niin kyllä alkaa selkää juilimaan ja suopistelemaan ja tekee sitä koko loppu lenkin ajan, aina siihen asti, kun pääatään kotiin. Sohvalle maaten ja sitten loppuu. Ja joka kerta sama pettymys. Äh, ei vieläkään..

Mies on ihana, kun on aamuisin niin pettyneen oloinen "höh, ei se lähtö tullut tänäkään yönä"

Se niin odottaa tätä lasta, ihan niinkun tää äitikin :)

Esikoinen siis mulla tulossa.. Sinulla?

Vierailija
8/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat sen menemään ensi vuoden puolelle.

nimim. joulupäivänä syntynyt, joka olisi niin kovin halunnut olla luokan vanhin ja viettää oikeita synttäreitä, eikä mitään tässä on sulle sekä joululahja että synttärilahja...

Ja juuri tuota joulu/synttärilahja asiaa... Tosin me meinataan tehdä selväksi, että kun tulevaisuudessa meinataan enempikin lapsia tehdä, että kun nekin on oikeutettuja saamaan joulu SEKÄ synttärilahjat niin on myös tämä jos nyt sitten jouluksi syntyy :)

Miehen kummityttö suntynyt 30.12 ja aina annetaan erikseen joulu ja synttärilahjat :)

Vierailija
9/9 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enyone? :) Olis kiva päästä juttelemaan kanssatuskailijoiden kanssa :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi