Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mies ei aio olla kotona uutenavuotena. INHOAN!! ov

Vierailija
23.12.2010 |

mulle kaikki tällaset päivät, kuten joulu ja uusivuosi on todella tärkeitä. Tämä olisi myös meidän eka perheenä, niimpä tämä ukkeli on sen kunniaksi päättänyt lähteä muuttoavuksi!!!! Saatana että ottaa päähän, tekis mieli sanoa sille että kysyy nyt sitten samalla onko ylimäärästä huonetta ja muuttaa sitten kerralla vähän enemmän! se nyt olisi jo liiottelua...

Joo tuo muutto alkaa 31.12 klo 20 Jälkeen! Tuo lapsikin on vielä niin pieni ettei sen kanssa voi mitään uudenvuoden juttuja tehdä ja se on jo sillä H-hetkellä yöllä nukkumassa, eli mä todellakin kyhjötän yksin kotona. Että ottaa päähän!!!!!!!

Kertokaapa vaikka mielipiteenne

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan muuttoavuksi muille, vaikka sun pitäisi olla universumin keskipiste!

Vierailija
2/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muuta tuohon aikaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kuin ilta muiden joukossa. Sitä paitsi, ainakin mulla on sellainen filosofia elämässä että "kaveria jeesataan".

Ja kappas - hyvien ystävien kohdalla se toimii molempiin suuntiin?

Miksi muuten joku ei voisi muuttaa uudenvuodenaattona? Sehän on ihan luonnollistakin, kuukauden vika päivä.

Vierailija
5/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etkö sä voi kutsua ystäviä viettämään vuoden vaihtumista sun kanssa teidän kotiinne? Juhlit kunnolla ilman ukkoa!

Vierailija
6/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain henkisesti niin loppu ja jonkin verran surullinenkin yleisesti vaan ja kun tuo mies on täysin välinpitämätön mun oloa kohtaan ja on muutenkin todella vähän kotona niin kaikki tollaset lisämenot tulee vähän liiotellun kovaa vastapalloon, enkä oikein osaa oikealla tavalla reagoida niihin, vaikkei ne todellisuudessa sen kummempia olisikaan.... Ja kyllä siellä on oikeasti muutto sinä päivänä sen teidän varmasti :)

ap

Vierailija
7/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapsettomat ystävät viettävät uuttavuotta sen verran railakkaasti ettei tuo meidän muksu varmaankaan saisi nukuttua jos täällä olisivat ja perheeliset taas viettävät sitä vain oman perheensä kanssa...

Vierailija
8/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaveria voi auttaa, mutta ykkösenä pitäisi tulla oma perhe ja vaimon auttaminen vauvanhoidossa. Eli mies halusi ryyppäämään ja muuton - vaikkakin oikea muutto - avulla näyttää pääsevän kuin koira veräjästä. Ensin vähän jeesataan muutossa, muutaman muuttobissen avulla ja sitten avataan uudenvuoden pullo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi