Tytölle nimeksi Neea
Ehdotuksia toisesta ja vaikka kolmannestakin nimestä.. Itse olen miettinyt pääni puhki enkä sitten keksi yhtään mitään
Kommentit (20)
Olen 25 vuotta melkein toivonut tytölleni nimeksi Neeaa ihan sen takia kun itse synnyin ja vanhempani miettivät minulle nimeä. Äitini halusi eri nimen ja isäni Neean ja minusta ei sitten Neeaa tullutkaan ja koska rakastan ja välitän isästäni mahdottomasti ja nimi on myös isäni mieleen niin tytöstä tulee ehdottomasti Neea.
ap
Neea Eveliina
Neea Eerika
Neea Amelia
Neea Mirella
Neea Serafiina
NEea (Vil)Helmiina
NEea Lilja Mimosa
Neea Venla Emilia
Neea Helmi Melissa
Neea Sara Aurora
NEea MAisa Anniina
Huvitti kyllä nuo jotkut ehdotukset toiseksi nimeksi 'aikuismaiselle' Lealle :)
Toisia nimiä Neealle: Ilona, Linnea, Alisa/Aliisa, Alina/Aliina, Amanda
Huvitti kyllä nuo jotkut ehdotukset toiseksi nimeksi 'aikuismaiselle' Lealle :) Toisia nimiä Neealle: Ilona, Linnea, Alisa/Aliisa, Alina/Aliina, Amanda
on miehen nimi.
Neea Iida Emilia
Neea Sanni Susanna
Neea Karoliina
Neea Anniina
Neea Linnea
Neea ehdottomasti kivempi kun Nea. Tiedän erään Nean jonka nimi lausutaan juurikin "Nea". kuulostaa tosi rumalta. Ja jos kirjoitetaan yhdellä eellä ja lausutaan kahdella, saa aina olla tarkentamassa.
Miten olisi LEA ??
Paljon kauniimpi ja "aikuismaisempi",sitten kun lapsi kasvaa aikuiseksi.LEA LAURA
LEA MEEA
LEA LIINA
LEA KATARIINA
LEA KAISLA
LEA LILJA
LEA KUISMA
LEA LUMI
LEA KAMOMILLA
LEA MINKA
LEA SENJA
LEA MINEALaitanko lisää?mitä sanot ap?
Mistä tulee tuo lyhenne "ap"?
Oma nimeni on Neea se on mielestäni kaunis nimi mutta aina pitää korjata että kirjoitetaanko Nea vai Neea.
*huutaa nenä-äänellä* Odottakaa, Neealta unohtui Sveea
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi LEA ??
Paljon kauniimpi ja "aikuismaisempi",sitten kun lapsi kasvaa aikuiseksi.LEA LAURA
LEA MEEA
LEA LIINA
LEA KATARIINA
LEA KAISLA
LEA LILJA
LEA KUISMA
LEA LUMI
LEA KAMOMILLA
LEA MINKA
LEA SENJA
En ole ap, mutta oksennan. Neea on kaunis, kiva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi LEA ??
LEA MEEA
LEA LIINA
LEA KATARIINA
LEA KAISLA
LEA LILJA
LEA KUISMA
LEA LUMI
LEA KAMOMILLA
LEA MINKA
LEA SENJA
Lea on 40-50 -lukulaisten ruma nimi, se ei ole kauniimpi edes silloin, kun nämä nykyajan lapset ovat aikuisia.
Tiedän kaksi Neeaa. Sanotaanko että mielikuva joka nimestä tulee ei ole positiivnen. Ensimmäinen Neea on blondi, vähän hidas, vähän kevytkenkäisen oloinen pissis. Toinen Neea on päiväkodilla oleva lapsi. Pieni ja nätti, mutta hankala, ikätasoaan reilusti jäljessä. Monella tavalla epänormaalin oloinen.
Itse nimestä. Neeat, Teeat, Kiiat jne. On jotenkin kaikki tosi mauttomia. Samaa sarjaa kun Jasmin, Jade, Janette. Laita toiseksi nimeksi vielä joku Alexandra tai Madison.
Neea on kaunis nimi (ei Nea). Sopisiko joku seuraavista? Olisi mukava kuulla...
Neea Juulia
Neea Lisbeth
Neea Adele
Neea Viktoria
Neea Gabriella
Neea Annabel
Entisen koulukiusaajani tyttären nimi on Nea, en siksi pidä nimestä yhtään..
En lähtökohtaisesti valitsisi sellaista nimeä, mitä pitää aina olla tarkentamassa, että miten se kirjoitetaan.
Neea-Martti
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D !!!! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Isä ehdotti camillaa koska puhui eräästä kahvila-camillasta josta tuntui selvästi pitävän.
Tuo lapsi on tainnut saada nimensä jo yli 5 vuotta sitten.
Miten olisi LEA ??
Paljon kauniimpi ja "aikuismaisempi",sitten kun lapsi kasvaa aikuiseksi.
LEA LAURA
LEA MEEA
LEA LIINA
LEA KATARIINA
LEA KAISLA
LEA LILJA
LEA KUISMA
LEA LUMI
LEA KAMOMILLA
LEA MINKA
LEA SENJA
LEA MINEA