Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kateellinen kotirouville!

Vierailija
22.12.2010 |

Siis en kotiäideille tai työttömille tai köyhille kotona oleville, vaan sellaisille kunnon kotirouville, joiden miehet on hyväpalkkaisissa duuneissa. Sellaisille jotka voivat aina vaan sisustaa ja shoppailla ja harrastaa! Tänä jouluna toivon lahjaksi sitä, että mieheni saisi uuden duunin, joka mahdollistaisi minulle kotirouvaelämän=)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt iltatähden muodossa elämä taas muuttui:)

Vierailija
2/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni heistä elää hellan ja nyrkin välissä- ovat täysin riippuvaisia miehistään- ja saavat 0 euroa jos eroavat---avioehdon takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni heistä elää hellan ja nyrkin välissä- ovat täysin riippuvaisia miehistään- ja saavat 0 euroa jos eroavat---avioehdon takia

Vaan sellaisille normaaleille, ylemmän keskiluokan kotirouville. Meillä on muuten avioehto, suojaamassa mun perintöä mieheltäni=) Mies jakaa mielellään kaiken omaisuutensa minun kanssani=)

ap

Vierailija
4/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole hyväpalkkaisessa työssä (käteen jää 2000e/kk) mutta toimeen tullaan. Shoppailua harrastan rajojen mukaan mutta ennenkaikkea nautin SUUNNATTOMASTI elämästäni ja siitä että saan nukkua aamuisin pitkään ja olla lapseni kanssa niin paljon kuin haluan.

Nautin elämästäni täysillä. Työ ei voi ksokaan antaa minulle sitä mitä kotiäitiys. (olen tehnyt töitä 15 vuotta niska limassa ennen lasta)

Vierailija
5/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, minkä ikäinen sun lapsi on?

Vierailija
6/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- muuten sekoaa

Vierailija
7/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 3 lasta, mies tienaa vajaat 3000e kuussa. en harasta shoppailua enkä ylellisyyksiä. emmekä taida olla edes keskiluokkaisia.

mutta olen todella onnellinen ja nautin hitaista aamuista :)

Vierailija
8/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella on oltava omaa rahaa ja omaa aikaa - muuten sekoaa

Vierailija
9/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 3 lasta, mies tienaa vajaat 3000e kuussa. en harasta shoppailua enkä ylellisyyksiä. emmekä taida olla edes keskiluokkaisia.

Sinulle en ole kateellinen=) Kolme lasta? Ei kiitos! Minunkin mies tienaa vajaa 3000 e kuussa käteen, eikä se ole tarpeeksi, että voisin jääda sellaiseksi kotirouvaksi, josta haaveilen.

ap

Vierailija
10/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle en ole kateellinen=) Kolme lasta? Ei kiitos! Minunkin mies tienaa vajaa 3000 e kuussa käteen, eikä se ole tarpeeksi, että voisin jääda sellaiseksi kotirouvaksi, josta haaveilen.

ap

Vierailija
11/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa betalar-vastuuttomuutta?

Vierailija
12/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö keksis itse käyttöä tienaamilleen rahoille?

Vierailija
13/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitten?

5

Vierailija
14/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö keksis itse käyttöä tienaamilleen rahoille?

Ja että olisin kotona ja huolehtisin arjesta. Otin vastaan todella hyvän työtarjouksen ja mieheni oli selkeästi pettynyt, koska oli toivonut että olisin alkanut kotirouvaksi.

ap

Vierailija
15/15 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap