Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, söin säilykehedelmää ja olen raskaana

Vierailija
22.12.2010 |

siis säilykepurkissa olevaa hedelmä cocktailia. :( haittavaikutukset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai nyt liikaa alumiinia joka ilmenee myöhemmässä vaiheessa käytösoireina tai jopa skitsofreniana. Voi hyvää päivää näitä provoja.

Vierailija
2/7 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis säilykepurkissa olevaa hedelmä cocktailia. :( haittavaikutukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan siinä sokeria :P

hei oikeesti relatkaa vähän te raskutetut naiset, kaurapuuronkin on todettu aihauttavan syöpää joskus -80 luvulla.. tosin semäär m itä olisis pitänyt syödä oli 10l per päivä.. että silleen..

Vierailija
4/7 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli himo tohon hedelmä cocktailiin raskaus aikana. Söin sitä siis muutamat purkit päivässä ja ihan terve 1v poika tuossa nyt kävelee.

Vierailija
5/7 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ihan yleinen suositus, ettei syötäisi jatkuvasti säilykepurkkiin säilöttyjä ruokia, niistä kun voi joissain tapauksissa ehkä ja mahdollisesti liueta metallia myös siihen sisältöön -samasta syystä lapsillekin mieluummin tuoreita hedelmiä tai sosetta vauvanruokahyllystä kuin säilykepurkkihedelmiä päivittäiseen käyttöön.

Mutta se oma järki käyttöön....

Vierailija
6/7 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää tehkö raskausajasta stressiaikaa vaan elätkää ja nauttikaa. Olen 4 lasten äiti ja olen joka kerta syönyt mitä on huvittanut, myös homejuustoa, graavikalaa, säilykehedelmiä ym ym. Ammatiltani olen kätilö.

Vierailija
7/7 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansantarujen mukaan puolukoista voi tulla raskaaksi mutta tämä oli uutta, että säilykehedelmistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän