Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillerit ja tunnemyrskyt, meneekö ohi? Apua!

Vierailija
22.12.2010 |

Olen vasta 9 päivää syönyt Merciloneja, aloitin pillerit ekaa kertaa 7-8 vuoteen. Jo 3-4 päivän jälkeen alkoivat mielialan vaihtelut ja nyt olen todella itkuherkkä, kiukustun helposti ja kaikki turhauttaa ja ärsyttää. Melkeinpä masentunut olo. :(

Koska tämä tasaantuu???? Kokemuksia?

Päänsärky onneksi meni ohi viidessä päivässä, kuvottava olo jatkuu edelleen. Olen ottanut pillerin aina juuri ennen nukkumaanmenoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voisi olla jotakin toivoa. Oma kokemukseni on, että minulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy. Pelkäänpä, että monet naiset vain tottuvat ja sopeutuvat muutokseen, jonka hormoniehkäisy heissä aiheuttaa. Halut voivat huveta ja luonne muuttua. Ihminen, varsinkin nainen, sopeutuu joskus liiankin helposti vaikka mihin. Tällä en tarkoita, ettikö voisi olla naisia, joille hormonaalinen ehkäisy oikeastikin sopii.

Vierailija
2/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuntuu, että nyt nippanappa kolmekymppisenä on hormonitoiminta huipussaan, joten ehkäpä nuo pilleritkin vaikuttavat voimakkaammin?

Uusi oire taitaa olla limakalvojen kuivuminen. Mukavaa yhteistä aikaa siis tiedossa, kun miesystäväni tulee viikonlopuksi, eikä olla kolmeen viikkoon nähty... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, hormonitoiminta on niin ihmeellistä kyllä, ja tosiaan vielä yksilöllisesti muuttuvaa. Limakalvokuivuuteen voisit hankkia jotakin kivaa liukastetta, sehän voisi olla hauska kokeilu - ettei nyt yhteinen aika sen takia mene pieleen. ja jos mies todella on kiva, voihan sille kertoa, että, pillerit tuntuvcat tekevän omituisen olon. Tähän hätäänhän niitä ei oikein voi lopettaakaan.

Vierailija
4/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi eilen kiukuttelin ja itkin chatissa. :)

On kyllä ihana mies, aamulla sain tekstarin, että täytyy miettiä tuota ehkäisyä jos tekee mun olon näin vaikeaksi. Mun hyvinvointi on kuulemma pääasia. :)

Onhan tässä mennyt vasta tosi vähän aikaa, tuntuu vaan ikuisuudelta. Ehkä tämä tästä tasaantuu.

Onko jollain kokemuksia, että alku olisi ollut näin vaikeaa, mutta sitten olisi helpottanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme