Supistuksia tulee 6-14 minuutin välein,
tai siis tullut nyt viimesen tunnin noilla hujakoilla. Alkoi tänään päivällä joskus kolmen jälkeen ja väli ollut koko päivän noin 20-60 minuuttia. Nyt tihentynyt, mutta en koe näitä mitenkään erityisen kivuliaiksi.. Joten missäs vaiheessa mun pitäs ottaa sairaalaan yhteyttä?
Esikoisesta alkoi säännölliset supistukset heti ja oltuani 2 tuntia kotona menin sairaalaan. Nyt oon ihan ulalla, että koska sinne pitää soittaa :D
Ja viikkoja tänään 41+3
Kiitos jos joku viittii vastata :)
Kommentit (29)
kyllä ned sieltä kotio takaisin kääntää jos ovat sitä mieltä =*) onnea matkaan t. kahden lapsen äityli =)
taisipa tuo ap lähteä ja päästä tosihommiin kun ei ole palannut asiaan :)
olisin todennäköisesti synnyttänyt autoon ja menehtynyt verenvuotoon :( nyt tällä kertaa ilman muuta lähdetään ajelemaan kun suppareita 10min välein, multa se hyppää viiteen minuuttiin siitä ihan varoittamatta...
ei siis ap :D
Mulla meni vedet puoliltapäivin ja pikkuhiljaa aletaan miehen kanssa lähtemään kohti sairaalaa, kun supistukset hieman tästä voimistuu.
Ja toivottavasti kotiin jo huomenna, vauva kainalossa
Päästiin tänään aamusta jo kotia, juhlimaan joulua:)
Me oltiin sairaalassa 23.10 ja vauva oli maailmassa vielä saman vuorokauden puolella. Poika syntyi meille 23.58 ja painoi 4210g ja oli 52 cm pitkä.
Vaikken juurikaan ollut kamalan kipeä vielä kotoota lähtiessä, niin autossa iski sitten jumalattomat supistukset ja samantien väli oli jotain 2-3min.
Joten, todella nopeasti sitten eteni jasairaalassa olikin sitten jo 3 cm auki, joten siitähän oli hyvä jatkaa. Mitään kipulääkkeitä en kerennyt saamaan, ilokaasulla mentiin.
Ihanaa olla kotona, vauvan kanssa tässä nyt sitten harjoitellaan taas olemaan:)
Onnea meille kaikille joulun alla synnyttäneille!!
T:2
hyvää joulua pienen tontun kanssa =)
Palasin kertomaan, että olihan ne sitä! Lähdin sairaalaan, jossa olin noin 2.30 ja meille syntyi 22.12. klo 9.45 tonttutyttö. Mitoiltaan 3748g/49cm. Mulla myös supistukset paheni taksimatkalla ja olin myös 3cm auki sairaalaan tullessa, epiduraalin sain, josta ei tosin ollut mitään hyötyä, kivut iski läpi. Viimesen annoksen sain juuri ennen ponnistusvaihetta ja se vasta sitten auttoi. Me myös päästiin jouluksi kotiin, eilen aamusta kotiuduttiin siis.
Kiitos kaikille vastanneille ja paljon onnea kakkoselle!
-ap
T: yksi sinua sairaalaan patistanut
ja ei oikein sanonut juuta eikä jaata. Omien tuntemuksien mukaan kuulemma. Näitä on nyt tullut 3-11 minuutin välein 2,5 tuntia. Juuri pähkin tässä että lähdenkö vai en..
-ap