Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi minkä joulu"lahjan" saan mieheltäni...

Vierailija
21.12.2010 |

Tiedän että mieheni osti minulle alusvaatteita joululahjaksi. 2 vuotta sitten se ei olisi ollut mikään ongelma, mutta nyt on tilanne eri. Meillä on nyt 9kk vauva eikä vartaloni ole vielä palautunut entiseen kuosiinsa, vaikka omasta mielestäni nykyisessäkään ei varsinaisesti vikaa ole. Mies kuitenkin jatkuvasti päivittäin, viikoittain ja kuukausittain jankuttaa siitä miten upea näky olin ennen, miten olin aina meikattu ja laitettu ja miten ihanaa olisi jos vielä joskus olisi asiat niin. Itsetuntoni alkaa olla aivan pohjamudissa kun mitään hyvää sanottavaa ei enää löydy. Ja nyt pitäisi alkaa alusvaatteissa keikistelemään kaiken lyttäämisen jälkeen? Tekisi mieli vain itkeä. Mitä hittoa minun tulee sanoa kun avaan paketin? Pelkään että itku tulee.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmasti keskustelun paikka miehesi kanssa.

Arvostelemalla ulkonäköisi vaikka piilovittuillen, hän tärvelee seksielämänne vuosiksi.

Paras ottaa asia reilusti puheeksi jouluyönä, kun avaatte sitä alushousupakettia.

Kerro, että lahja loukkaa, samoin ulkonäkökyselyt. Elämänne on mennyt eteenpäin, teidän itsekin täytyy tehdä niin. Myös miehesi.

Vierailija
22/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et oo palauttanut ittees entisiin mittoihin,kuka jaksaa valasta katsella!!Mulla se kaikki 9 kg mikä tuli oli 2 kk menne suurin osa jäi sairaalaan.Pitääkö naisten syödä ittensä valaiksi odotusaikana??Ihan oikeeesti mies haluaa että olet se entinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et oo palauttanut ittees entisiin mittoihin,kuka jaksaa valasta katsella!!Mulla se kaikki 9 kg mikä tuli oli 2 kk menne suurin osa jäi sairaalaan.Pitääkö naisten syödä ittensä valaiksi odotusaikana??Ihan oikeeesti mies haluaa että olet se entinen nainen.

No sua kohtaan onkin exältäsi löytynyt tosi paljon arvostusta, hei kamoon: taskulamppu lahjaksi! :D Ehkä se timmi kroppa mahd pian synnytyksen jälkeen ei riitä, ehkä älyäkin pitäisi olla...

Vierailija
24/24 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että mieheni osti minulle alusvaatteita joululahjaksi. 2 vuotta sitten se ei olisi ollut mikään ongelma, mutta nyt on tilanne eri. Meillä on nyt 9kk vauva eikä vartaloni ole vielä palautunut entiseen kuosiinsa, vaikka omasta mielestäni nykyisessäkään ei varsinaisesti vikaa ole. Mies kuitenkin jatkuvasti päivittäin, viikoittain ja kuukausittain jankuttaa siitä miten upea näky olin ennen, miten olin aina meikattu ja laitettu ja miten ihanaa olisi jos vielä joskus olisi asiat niin. Itsetuntoni alkaa olla aivan pohjamudissa kun mitään hyvää sanottavaa ei enää löydy. Ja nyt pitäisi alkaa alusvaatteissa keikistelemään kaiken lyttäämisen jälkeen? Tekisi mieli vain itkeä. Mitä hittoa minun tulee sanoa kun avaan paketin? Pelkään että itku tulee.

vähän palautetta siitä 26 vuoden ikäerosta. Kuittaile mahasta, ohenevasta tukasta, rypyistä, pohdi "mitenhän tässä pärjätään, kun sä jäät lähitulevaisuudessa eläkkeelle ja ihan rupsahdat. Mä en kyllä rupea sun omaishoitajaksi, mulla on tossa lapsessakin tekemistä" Kysy kun mies arvostelee, "onko sulla joku ikäkriisì? Onko sun vaikea kestää omaa rupsahtamistasi ja ikääsi kun arvostelet mua? Haistappa paska ja pidä turpasi kiinni. Tiedoksi vaan vanha äijä, että mä en tollaista rupea kuuntelemaan? Et säkään mikään tuore paketti enää ole, ihan noin niinkuin et olisi katsonut peiliin" Sano perään, että "näin muuten kaupungilla kivan näköisen nuoren miehen, joka vihelsi mulle". Seuraa ukon naamanilmettä. Menisikö vähän jakeluun?

Pidä jumaliste puolesi moista itserakasta idioottia vastaan ja lopeta se kilttinä itkun tihrustelu. Älä ala parkua, vaan nosta pääsi ja anna tulla!