Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää nalkuttako teineillenne talvipukeutumisesta!

Vierailija
21.12.2010 |

Jos heillä on liian vähän vaatetta päällä, he ovat ainoita, joita se paleltaa. Ei siihen kuole ja harva sairastuu! Teinit vihaavat sitä, että vanhemmat nalkuttavat, ja mitä vähemmän nalkutettavaa, sitä sopuisampi elo teinin kanssa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinit osaa onneks pukeutua itsekin aika lämpimästi. Ja jos eivät osaa, niin sanon. En nalkuta.

Vierailija
2/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä vaatteista, päihteiden käytöstä, käytöstavoista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä vaatteista, päihteiden käytöstä, käytöstavoista jne.

esim. päihteitä tai käyttäytyisivät huonosti. Mutta talvipukeutuminen on niin turha nalkutuksen aihe etten taida edes keksiä turhemmpaa!

ap

Vierailija
4/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pipon käyttäminen tuottaa tuskaa, koska tyttöjen ah, niin hienot kampaukset menevät lyttyyn. Sama ongelma oli itselläni 80-luvulla. Joka päivä muistutan piposta, ihan kuten äitini.

Vierailija
5/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. napapaidoissa ja -takeissa tytär (tai poika)kulkisi samoin, jos vaan tiukat pillifarkut päällä. Nämä on ihan oikeesti terveysriskejä.

Mutta onneksi mun kakrut on talvi-ihmisiä eli snoukkaavat ja ulkoilevat muutenkin ja rakastavat kunnon vaatetusta, ettei tule kylmä. Järkeä onneksi löytyy...

Luulisin, että on ihan "kasvatuskysymys".

Miten pukeudutaan mihinkin säähän on meillä aikas normaalia ja poikakin itse virkaa/kutoo pipojansa ja sukkiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi