Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä seison ihan kiusallani liukuportaissa keskellä aina kun

Vierailija
21.12.2010 |

käyn Helsingissä. Kiusa se on pienikin nirppanokille. Helsinkiläiset kauhunsekainen huuto: "Iik nyt mä myöhästyn bussista ja seuraava menee vasta 2 minuutin päästä!!!!"

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aikuismaista keskustelua av:lla. TAAS KERRAN. Ja ne teidän lapsiraukat, huoh!

Korottaa itsensä oikein enkelin asemaan. Siinäpä meillä varsinainen harppu.

Vierailija
2/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalainen=ihminen jolla on navettoja ja lehmiä

että lopeta vaan se false flag-operaatiosi.

oletko sokea?

en vaan ymmärrä miten maalaiseksi kutsuminen olisi nimittelyä sen enemäpää kuin kaupunkilaiseksi kutsuminenkaan. Eikä kukaan ole esittänyt, että Suomessa on vain Helsinki plus lehmiä ja navettoja, mutta sinä esitit että helsinkiläiset ajattelevat näin!

no kun kaupunkeja on muitakin kun Helsinki,

Maalla asuja on se, jossa on niitä lehmiä ja navettoja. joko ymmärrät? :)

Vai väännetäänkö rautalangasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on luulevinaan olevaa kansaa.

Koko Suomi nauraa lumiongelmallenne. Olette te saatanan saamattomia ja avutonta kansaa. 'raukat'

Vierailija
4/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seison ihan kiusallani liukuportaissa keskellä aina kun käyn Helsingissä. Kiusa se on pienikin nirppanokille. Helsinkiläiset kauhunsekainen huuto: "Iik nyt mä myöhästyn bussista ja seuraava menee vasta 2 minuutin päästä!!!!"

on kuitenmkin 20-30 min vuoroväli, joten ei mene kuin 2 tai 3 bussia tunnissa.

Vierailija
5/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole väittänyt, etteikö näin olisi.

Vierailija
6/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaa sulle onnea, kaiva se hiekka pimpistä ja rentoudu. Ota vaikka klögliä.

Vierailija
7/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pieniä ja suuria kaupunkeja. Sitten on vielä näitä kylä pahasia, jossa ne maalaiset asuu. :)

Että Daa-a ;)

Ärsyttää vaan tää maalaiseksi haukkuminen. Ei meillä ole navettaa :D Vaikka 15 vuoden taon jälkeen kävin kunnolla maalla, jossa lehmänlanta haisi.

Vierailija
8/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pieniä ja suuria kaupunkeja. Sitten on vielä näitä kylä pahasia, jossa ne maalaiset asuu. :)

Että Daa-a ;)

Ärsyttää vaan tää maalaiseksi haukkuminen. Ei meillä ole navettaa :D Vaikka 15 vuoden taon jälkeen kävin kunnolla maalla, jossa lehmänlanta haisi.

kukaan ei ole haukkunut pikkukaupunkilaisia (joihin maailmalla Helsinkkin luetaan) maalaisiksi. Ei kukaan. Keksit itse itsellesi vastustajan, jonka kanssa varjonyrkkeilet.

Vierailija
9/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varjonyrkkeile paskas kanssa nupopää!

Vierailija
10/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn Helsingissä. Kiusa se on pienikin nirppanokille. Helsinkiläiset kauhunsekainen huuto: "Iik nyt mä myöhästyn bussista ja seuraava menee vasta 2 minuutin päästä!!!!"

Niin, kiusaat siis yksinhuoltajaäitiä joka ryysää viime tipassa bussiin ehtiäkseen hakemaan ipanansa tarhasta ajoissa. Ihailtavaa.

Mä kyllä sanon anteeksi, mutta pusken kovaa ohi. Oma vikas, jos vahingossa murjon sut.

Vuoroväli joka paikkaan ei yllättäen ole 2 minuuttia.

Vierailija
11/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei päästä minua liukuportaissa niin runttasen reppuni kanssa "oho vahingossa" meiningillä. Tai työnnän hitaasti ja piinallisesti itseni lävitse vaikka tilaa olisi ollut kuinka.

Saatan myös astella kävelytiellä vihreissä hitaasti kuin mummot ja hymyillä leveästi autoilijalle jolla on kiire. So minulla se kiire on, olen jalan. Pyörillä pääsee kyllä vaikka joutuisikin odottelemaan sen 5 min, kun muka lonkkavaivainen kävelee tien yli.

Vierailija
12/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä susta ohi päästään.

Vierailija
13/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalaiset työttömät valittaa, että ei voi mennä naapurikaupunkiin töihin kun työmatkaan menisi tunti.

No, sitten maalaiset tulee Helsinkiin ja ihmettelee "mikä kiire, seuraava ratikka tulee 5 minuutin päästä" mutta ei tajua ettätyömatkaan menee helpostikin se tuntu pk-seudulla ja vielä enemmän jos myöhästyy buissista/junasta joka menee sinne kotiin ja joita ei todellakaan mene 5 minuutin välein.

Joten kiitos vaan maalaiset! Elätte Helsingin verovaroilla, olette työttöminä koska työmatkaan kuluisi liikaa aikaa ja sen lisäksi yritätte sabotoida perheenäidin työmatkaa hidastamalla sitä niin että ei ehdi viideksi hakemaan lasta päivähoidosta!

Vierailija
14/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sanon anteeksi, mutta pusken kovaa ohi. Oma vikas, jos vahingossa murjon sut.

Vuoroväli joka paikkaan ei yllättäen ole 2 minuuttia.

Vierailija
15/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että se on vaan jotain legendaa

Vierailija
16/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sinä joka räpiköit rähmälläsi siellä portaiden alapäässä! Soge, mulla oli vähän kiire, oli pakko tehdä tilaa! :)

Vierailija
17/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset kauhunsekainen huuto: "Iik nyt mä myöhästyn bussista ja seuraava menee vasta 2 minuutin päästä!!!!"

koska minulla on todennäköisesti myös kiire hakemaan lapsiani hoidosta.

Metron pitkiä liukuportaita kiiruhdan ylös hyötyliikuntana vaikkei olisi kiirekään. Enkä ymmärrä miksi sinulla olisi oikeus sitäkään estää...

Vierailija
18/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalaiset työttömät valittaa, että ei voi mennä naapurikaupunkiin töihin kun työmatkaan menisi tunti.

No, sitten maalaiset tulee Helsinkiin ja ihmettelee "mikä kiire, seuraava ratikka tulee 5 minuutin päästä" mutta ei tajua ettätyömatkaan menee helpostikin se tuntu pk-seudulla ja vielä enemmän jos myöhästyy buissista/junasta joka menee sinne kotiin ja joita ei todellakaan mene 5 minuutin välein.

Joten kiitos vaan maalaiset! Elätte Helsingin verovaroilla, olette työttöminä koska työmatkaan kuluisi liikaa aikaa ja sen lisäksi yritätte sabotoida perheenäidin työmatkaa hidastamalla sitä niin että ei ehdi viideksi hakemaan lasta päivähoidosta!

On siinä meillä aurinko. Luoja mikä kusipää!

Vierailija
20/53 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä maaseudulla juurikaan taida huveja olla. Niin että ainakin täällä sitten pääset irrottelemaan oikein sydämen kyllyydestä.