Apua, kuinka saada tamppooni pois??? :(
Nyt kiltit, tämä ei ole provo eikä naurunasia..
En voi olla varma onko sisälläni tamppooni vai ei.
Kun laitan sormet sisälle tuntuu aivan kuin olisi luiskahhtanut todella syvälle, en ymmärrä mikä muukaan siellä voisi olla.
en nyt halua selittää enempää miten tälläinen on edes mahdollista. Olin niin humalassa etten muista illan tapahtumia.
Kuinka siis saan selvyyden onko siellä todella syvällä vai ei ja jos on kuinka saa ulos??? lääkäriin en kehtaisi mennä
Kommentit (39)
mä kans luulen et ei tunne omaa värkkiään, vaan kaivelee kohdunsuutaan
kai nyt aikuinen ihminen sen verta tuntee, noko tamppooni tai ei? haloooooooo
ja onhan niissä se narutkin mistä vetää
ja ei kai ap:n holi ole niin iso et vallan hukkuu syvälle koko tampooni voi voi
eikä tampoonissa ole reikää huah
youtubessa oli muistovideo 14v tytölle joka oli kuollut tampoonin aiheuttamaan tulehdukseen.
kun laajenee, se mistä naru lähtee... siihen tulee pieni reikä tampoonin laajetessa.
Kokeile ihmeessä :D
kun laajenee, se mistä naru lähtee... siihen tulee pieni reikä tampoonin laajetessa. Kokeile ihmeessä :D
saa hirveen myrkytyksen
eli ap huhuuuuu löytykös se mahdollinen tamponi?
jos se siel on niin pois on saatava ja heti
eli jos et itse saa sitä eikä muitakaan ottajia ole,niin mars heti päivystykseen
varsinkin jos olet humalassa vieraan kans harrastanut seksiä, niin ties mikä tauti on suhun tarttunut ja bakteerinen tampooni sitä viel pahentaa
nyt heti poistoon mars
niin yleislääkäri ja varsinkin gyne on nähnyt kymmeniä tuollaisia tapauksia, ei siis mitään hävettävää jos menet lääkäriin. Olet vain tapaus muiden joukossa.
Mullekin kävi kerran noin. Työnsin uuden tamponin sisään, mutta en muistanut ottaa edellistä pois. Noloa, joo :D
Jatkoin tamponien vaihtoa normaaliin tapaan kuukautisten loppuun (olivat kyllä oudon niukat tuolloin), mutta se yksi oli siellä sisällä koko ajan. Alkoi tuoksahtaa, ja onneksi tajusin tilanteen ja kun kurottelin ja ponnistelin, sain narusta kiinni ja tamponin ulos. Selvisin säikähdyksellä, ei ehtinyt kehittyä tulehdusta. Joo, olin alta kaksikymppinen ...
Ei taida tulla lasta eikä paskaa!
Ei taida tulla lasta eikä paskaa!
tai edes tampoonia:-D
katson tuon ohjelman loppuun, samalla ponnistellen..
sitten suihkuun tutkailemaan tilannetta.
Kaikkeen sitä ihminen joutuukin, nyt taas muistaa miksi en ole alkoholia vuoteen käyttänyt!!
Palailen myöhemmin kertomaan kuinka kävi
ap
VOIT OLLA HENGEN VAARASSA!!!
katson tuon ohjelman loppuun, samalla ponnistellen..
sitten suihkuun tutkailemaan tilannetta.Kaikkeen sitä ihminen joutuukin, nyt taas muistaa miksi en ole alkoholia vuoteen käyttänyt!!
Palailen myöhemmin kertomaan kuinka kävi
ap
pääse lähtemään, en ala kuumeessa olevaa lasta herättelemään mukaan lääkäriin jossa tutkitaan onko äidillä tampooni jäänyt sisälle vai ei
ap
Työnnä sormet sisään ja vedä ulos, vaikka siinä ei olisi narua tallella niin kyllä se sormin pitäisi ulos saada, menee sinne paljon isompaakin sisään kun tamppooni. Ja mitä tulee tohon syvälle menemiseen, niin en oo kuullut ikinä että jollain olisi mennyt niin syvälle ettei pois saa. Jos se on kuiva osta apteekita lääkeruisku (50senttiä) ja ruiskuta vettä sisään, tulee helpommin ulos. Muista että PUHDASTA vettä ettei tule hiivaa tmv. jos ei muuten ratkea lääkäriin, tamppooni ei saisi olla yli 8h...
kun laajenee, se mistä naru lähtee... siihen tulee pieni reikä tampoonin laajetessa. Kokeile ihmeessä :D
tilannetietoja... olin suihkussa, ponnistelin ja tunnustelin sormella.
Siellä on tamppooni, mutta ei emättimessä vaan tuntuu syvemmällä.
kun ponnistaa se tulee hieman "kalvon/ihon" läpi, tai siis tuntuu.
Mitään otetta siitä ei saa, kahta sormea en niin syvälle saisi.
Taitaa nyt ap joutua soittamaan huomenna lääkäriin ja kertoa nolo moga :/
huoh
ap
Kyllä nyt olen ennenkin tunnustellut itseäni ja ei tosiaan tuolta ole tuntunut.
Todella todella vaikea selittää, mutta ei kohdunkaula tuollaiselta tunnu.
ap
kunnes kamalan operaation jälkeen sai kun saikin sen ulos, eilen illalla siis :)
Loppu hyvin kaikki hyvin.
Pyhien jälkeen sitten gynelle
ap
kyllä se siellä pitäis tuntua. Itsellä käynyt pari kertaa niin, että... No himot on yllättänyt ja tamponi ollut sisällä. Kyllä oon saanu sen kiskottua pois. Pitää vain "ponnistaa" niin se tulee alemmas.
Mutta jos et ole varma ja sitä ei tunnu, niin sitten menee vaikeaksi.
lukea, etten ole ainoa :D Jouduin mennä ihan lääkäriin kun hieman huppelissa himot heräsi erään miehen kanssa, enkä muistanut, että mullahan on menkat ja tampooni :) Seuraavana päivänä sitten lekurin pakeille. Ihmetteli, miten olenkaan voinut saada sen niin syvälle. En kehdannut kertoa, että sen on miehen vehje sinne asti tyrkkässyt :)
Eihän siitä touhusta kyllä meinannut tulla silloin mitään mun tämä kyseinen mieskin ihmetteli, että onpas tiukkaa tavaraa kun ei vaan uppoo ;D Keskenhän se oli homma jätettävä ;D
Suihkuta sinne vettä, sitten ponnistelet sen pois.