Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä melkein huusi puhelimessa osallistumisesta kustannuksiin..

Vierailija
20.12.2010 |

Hän melkein kiljui että on osallistuttava kustannuksiin kun menemme jouluna sinne.

Tuli oikein joulumieli..

Aina olen osallistunut ja ruokia on sinne jäänyt

runsaastikin kun olemme lähteneet pois..

Budjettia ei kysytä, viimeiset rahat ovat aina menneet.

En tiedä mitä teen, tarjoanko ja kysyn rahasummaa mitä olen velkaa..jo nyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia pakko mennä, lapset viihtyvät keskenään.

Mitään ei ole pakko tehdä. Lapsille voi opettaa senkin, että jouluna ollaan rauhassa kotona oman perheen kanssa. Kavereita ehtii nähdä vuoden kaikkina muina päivinä. Joissakin perheissä, kun on oikein kaverikielto jouluaatolle. =) Kai sitä nyt vanhemmat yhden päivän viihtyy omien lastensa seurassa. Joulu on rauhoittumisen aikaa. Itse en ainakaan haluaisi turhia vieraita kestitä.

Vierailija
2/5 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi jo menee niin, mutta joulu - never ever! Kaikilla on oma tapansa ja perinteensä joulunvietossa, en ikimaailmassa suostuisi jakamaan sitä ystäväperheen kanssa. Vaikka olisi kuinka läheinen ja rakas ystävä - ja juuri siksikin, tiedän tasan tarkkaan millaisia he ovat ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisi keuhkoamaan noin niin kyllä nostaisin kissan päydälle ja kysyisin, että onko aikaisemmista jouluista jäänyt jotakin maksamatta/velkaa. Taitaisin myös viettää mieluummin jossain muualla jouluni ja ystävyydelle tulisi harkinta-aika.

Vierailija
4/5 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis kieltäytynyt osallistumasta kustannuksiin? Miksi antaisit rahaa? Eikö parempi olisi viedä osa tarjoiluista?

Vierailija
5/5 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis kieltäytynyt osallistumasta kustannuksiin? Miksi antaisit rahaa? Eikö parempi olisi viedä osa tarjoiluista?

En ole kieltäytynyt osallistumista kustannuksiin.

ajattelin tänään että jos kysyn vaikka viestillä paljonko olen velkaa vaikka emme ole vielä sinne edes tulleet.

Ehkä häntä harmitti kun oli jo ilmeisesti ostanut ruokaa kaappiin ja minä en ollut mukana..

Lasten takia pakko mennä, lapset viihtyvät keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme