Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun oikeasti vihaan yli kaiken työkaveria?

Vierailija
20.12.2010 |

Kaikkien kanssa pitäisi tulla toimeen juu, mutta mitä tehdä, kun voisin oikeasti kuristaa sen ämmän??

On niiiiiin ylimakean tekopirteä tyyliin "ihanaa kun just sä tulit mun kanssa tänään tähän työpisteeseen" ja puhelimessa lirkuttaa niiiiin ylipirtsakkana etten ole ketään kuullut vastaavana. Varmaan toisessa päässäkin luullaan, että siinäpä niin mukava rouva. Ja samantien kun luuri on laskettu niin alkaa hirveä ylinegatiivinen marmatus "voi vittu totakin eikö ne tajua sitä ja sitä vali vali vali on ne idiootteja ja taas mä joudun tekemään tämän ja tämän". Samoin haukkuu minua muille heti seuraavana päivänä, kun on ensin lirkutellut miten ihanaa on kun olen hänen kanssaan töissä...

Ylikorostaa omia tekemisiään vaikkei niissä olisi yhtään mitään erikoista. Luettelee koko ajan tyyliin "nyt keitän kahvia, nyt hoitdan sen tilauksen ja sitten teen sitä sun tätä..."

Aina jaksaa mainostaa miten hänelle tulee ylitöitä joka päivä (väkisin niitä kehittää, kun muille harvemmin tulee)

Tulen kertakaikkiaan jo niin pahalle tuulelle aamuisin, kun näenkin hänet. Se negatiivinen valitus alkaa samantien, ja annas olla jos puhuu puhelimessa niin taas lirkutellaan niiiiin ylimaireana...

Aargh olen niin loppu!! En osaa edes kuvailla miten n hirveä se akka oikeasti on!!! :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi