Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä laihalle pojalle farkut?

Vierailija
20.12.2010 |

Eli nyt ei jaksaisi kiertää kaikkia kauppoja läpi, joten osaatteko auttaa. Hyvin hoikka poikani tarvitsee farkut. Sellaiset, joiden alle mahtuu pitkät kalsarit. Vyötärö kuitenkin saisi olla sopiva. Esim Kapp Ahlista löytyi tasan yhdet vyötäröstä sopivat, mutta ne olivat pillifarkut, joiden alle ei sovi pitkät kalsarit. Kaikissa muissa malleissa vyötärö oli ihan liian löysä.

Millä merkillä mahtaisi olla hoikalle sopivia farkkuja?

Koko noin 128 cm.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detroit-merkkiset (Lindexin) slim farkut 128cm S-kokoa, joissa on todella kapea yläosa, pysyy jalassa tuollakin kuivan kesän oravalla.. Vyö on toki, mutta ei ihan mahdoton viritys.. =0) Lahkeet on kapeat myös, mutta kalsarit mahtuu alle. Käy katsomassa, jos onnistais.

Vierailija
2/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut slim-housut ostin joskus (en muista mistä), mutta niissä oli lapsen mielestä liian matala vyötärö.Äitistä oli kyllä kiva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on löytynyt mm. anttilasta

Vierailija
4/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä näitä saa Nextiltä. Englanninkielinen hakutermi on adjusted jeans. Ja Next väittää, kun kerran asiakaspalvelusta kyselin, että heillä on kaikissa poikien farkuissa sellainen. Mutta liekö tuota uskoa. Kuitenkin kaikissa, joita olen ostanut, on ollut, vaikkei myynti-ilmoituksessa mainittu.

Myös Esprittiä on meilläkin ollut, mutta en ole löytänyt kuin kovin tyttömäisiä farkkuja. Pojilta aina rekkitangoista koot loppu. Myös Timberlandilta olen saanut noita kuminauha-nappi -systeemin farkkuja, mutta niissä on sitten jo enemmän hintaa.

Itse pidän Detroit-mallistoa tosi löysänä, koska harvoin oon nähnyt vyötäröllä esim. kuminauhaa. Ja pitäisi olla ihan "nappiin" sopivat eli lapsi retuutettava mukana kauppaan ja suostuteltava kokeilemaan. Se olisi yhtä tuskaa minulle, joten ostan suosiolla netistä Nextiltä lähes kaiken nykyään.

Tässä linkki:

http://search.nextdirect.com/search?p=Q&lbc=nextdirect&uid=674724246&ts…

Laiheliini lapsi meilläkin 128 cm ja painoa 22 kg.

Vierailija
5/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikakin vuorelliset farkut on tosi hoikille :D

Vierailija
6/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa on ollut kuminauhasäätövyötärö.

Vierailija
7/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kuminauhaviritelmät tuntuu oikeasti kamalalta jalassa silloin kun on tosiaan hoikka.

Vierailija
8/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detroit Slim- mallia, poika itsekin ihastui ja ostettiin heti kahdet kun kerrankin löyty sopivat

Vierailija
9/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat melko hyvin laihoille ja niissä on vyötärössä kiristyskuminauha, niin saa vielä kiristettyä sopivaksi.

Vierailija
10/10 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on minusta usein tosi leveita, ja vaikka niissa on kuminauhakiristys, ne joutuu vetamaan sitten niin ruttuun, etta on kuin sakki kiristettyna vyotarolla.

Gapilla on kanssa niita slim malleja, mutta onko niita Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi