Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinusta puhutaan paskaa selän takana

Vierailija
20.12.2010 |

ja tiedät, kuka niin tekee, kysytkö asiaa suoraan häneltä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyn vielä että miksi.. jos paskaa on puhuttu asiasta, jolla on totuuspohja, niin kerron puhujalle oikean version ja sanon että korjaa mokansa.

Vierailija
2/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä paskan puhuja usein tietää asian oikean laidan. Juorun tarkoitus nimenomaan kertoa mitä sattuu.

Koko ajan saisi olla oikomassa käsityksiä, anna olla.

Juoru kertoo enemmän juorun levittäjästä, kuin sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelyni ja toimintani ovat muussa työyhteisössä osoittautuneet toiseksi, kuin mustamaalaaja ennakoi.

Vierailija
4/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla paskan puhujalle melkoinen uhka ja siitähän sietää olla vaan ylpeä :)

Vierailija
5/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama tällainen tuttava onkin... Että mistähän se johtuu että teistä puhutaan paskaa? Kun ei musta ainakaan koskaan ole puhuttu niin, että sen tietäisin.

Tottakai nyt juoruilua on, mutta eikö paskan puhumisella viitata nimen omaan valheisiin?

Vierailija
6/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilmeisesti pitänyt siitä, kun vaihdoin samaan työpaikkaan kanssaan. Minulla on enemmän koulutusta ja kokemusta kuin hänellä. Oli puhunut töissä julkisesti perättömyyksiä minusta ja vähätellyt osaamistani.

Myöhemmin sain kuulla näistä jutusteluista ja työkaverit olivat olleet pöyristyneitä, kun jutut eivät oitäneetkään kutiaan.

Mietin, annanko asian olla, vai oikaisenko tuolle lietsojalle. Voi olla, että hän kaipaa asioitten hämmentämistä tai sitten on kokenut tuloni uhkaavana.

Vierailija
7/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse heikoilla.

Vierailija
8/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran selän takana puhuvat. Minulle on ihan sama, kuka minusta puhuu takanapäin ja mitä. Se asia ei ole millään tavoin minun vallassani ja siten energian haaskaaminen sellaisen ajattelemiseen on hyödytöntä. Voi olla jopa ihan hyödyllistä että minusta puhutaan takanapäin. Saavatpahan ihmiset purkaa patoumiaan, jos sellaisia on. En niin tykkää että kritisoidaan suoraan, parempi että puhuvat selän takana.

Vierailija
9/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustua ihmisiin ja muodostaa mielipide sen jälkeen. Ei ole muitten sanomisilla merkitystä. Liikaa puhuvat (juoruilijat) taitavat peittää itsessään jotain keskittyessään jauhamaan muitten asioita.

Vierailija
10/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuvat pahaa niin senkuin puhuvat. Ei haittaa eikä kiinnosta, olen toisella tasolla.

Vierailija
11/11 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo paskanpuhumisesta? Hyvyyttäänkö sen tekee vai haluaa aiheuttaa kahnausta?