Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele asioita jotka ei oo sun juttu

Vierailija
20.12.2010 |

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kukkien ja kasvien hoitaminen

3. ruokaresepteistä keskustelu

...jatkan ehkä enemmän mietittyäni

Vierailija
2/43 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-omakotitalossa asuminen

-kaukana keskustasta asuminen

-malla tai pikkupaikkakunnalla asuminen

-aerobic, zumba yms.

-toppavaatteet

-crocsit, kuomat yms. käytännölliset kengät

-95 % jouluruuista

-tosi-tv

-naistenlehdet

-rantalomailu

-kaukomatkailu

-95 % marimekosta, nansosta yms.

-urheilu, erityisesti kilpa-ajot evvk

-lasten haalarimerkkien yms. kyttäys

-retro

-makeat juomat

-salmiakki

-hernekeitto, kesäkeitto, ruskea kastike, lihapullat ja muusi, nakkikeitto, maksalaatikko yms. ruuat (tullut syötyä ihan tarpeeksi tarhassa, koulussa ja yliopistossa)

-monta lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-työkavereiden kanssa bailaaminen

-viherpiiperrys

Vierailija
4/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissepolkka, maksalaatikko tai mikään punainen liha yleensä, mutta ennen kaikkea maksalaatikko. Anjovis, pitkät hiukset itselläni (huom.), kansantanhu & piirileikit, Nissepolkka, kumina (se mauste, siis), moderni jazz, Julio Iglesias, karvaiset kainalot & jalat + nilkat, hikisyydellä ja pesemättömyydellä "höystetty" olemus, Nissepolkka, metsästys, kalastus, Leijona-riipukset, kiihkouskonnollisuus, sairaalloinen pakkomielle haluta mukaan kaikkiin mahdollisiin tv-visailuihin joko kilpailemaan, esiintymään tai yleisöön istumaan, jääkiekko, formulat, Teletapit, tri Kiminkinen ja sitten vielä Nissepolkka.

Vierailija
5/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli facebookki ei oo mun juttu, ja menee kyllä hermot IHAN OIKEESTI, kun jokapaikassa on tykkäää? ja sit radioissa on et liity kaveriks, ja sit työkaverit ja tuttavat puhuu pelkästää siitä ja sit ihmetellään miksi en ole siellä itse!!!!

SIIS EIKÖ IHMISET TAJUU, ETTÄ MUA EI VAAN KIINNOSTA!

Vierailija
6/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-työnteko (teen sitä silti)

-siivoaminen (teen sitä silti)

-ruuanlaittaminen (teen sitä silti)

-ulkoilu (teen sitä silti lasten kanssa)

-raskaana oleminen (olen sitä silti)

Vierailija
7/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaikki design -jutut, en vain ymmärrä mikä niissä on niin ihanaa, hienoa ja tavoittelemisen arvoista

- retrovaatteet lapsilla - onko karmeampaa?

- hiihto

- "taivastelu" - ihmetellään maailman pahuutta ja ihmisten tekoja. Tuntuu hullulta miten jotkut ovat niin naiiveja.

Vierailija
8/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli facebookki ei oo mun juttu, ja menee kyllä hermot IHAN OIKEESTI, kun jokapaikassa on tykkäää? ja sit radioissa on et liity kaveriks, ja sit työkaverit ja tuttavat puhuu pelkästää siitä ja sit ihmetellään miksi en ole siellä itse!!!!

Vierailija
9/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- itsensä vähättely

- hirveä panikoiminen töiden tai muiden "velvollisuuksien" vuoksi (olen töissä)

- irtoripset tai ripsipidennykset

- kynsien jatkuva laittaminen

- light-ruokien syöminen

- paska listamusiikki tyyliin radio NRJ

Vierailija
11/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kodin koristelu kaikella valkoisella ja ihanalla

-tavaroiden järjestely

-peruspositiivisuus

-kestopigmentoinnit

-tatuoinnit

-rintaliivit marketeista tai ruotsalaisketjuista

-hameet

-risteilyt

-olut tai lonkero

Vierailija
12/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tulla toisiin aatoksiin:)

Nissepolkka, maksalaatikko tai mikään punainen liha yleensä, mutta ennen kaikkea maksalaatikko. Anjovis, pitkät hiukset itselläni (huom.), kansantanhu & piirileikit, Nissepolkka, kumina (se mauste, siis), moderni jazz, Julio Iglesias, karvaiset kainalot & jalat + nilkat, hikisyydellä ja pesemättömyydellä "höystetty" olemus, Nissepolkka, metsästys, kalastus, Leijona-riipukset, kiihkouskonnollisuus, sairaalloinen pakkomielle haluta mukaan kaikkiin mahdollisiin tv-visailuihin joko kilpailemaan, esiintymään tai yleisöön istumaan, jääkiekko, formulat, Teletapit, tri Kiminkinen ja sitten vielä Nissepolkka.

Vierailija
13/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin tietysti kokeilla kuunnella sen version kerran...Rohkea rotan syö! Löytyykö YouTubesta...? :-//

t. sama *pienen pelonsekaisen tunteen vallassa*

ootko kuullu Ilja Jalkasen version Nissepolkasta? Voisit tulla toisiin aatoksiin:)

Vierailija
14/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yrittäjänä ja en ikinä menisi ellei ole ihan välttämätön pakko kenellekkään töihin.

Nyt saa itse päättää työtunnit, lomat jne. Liksaa ei tule yhtä paljon mutta reilusti enemmän vapautta.

Vierailija
15/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys, uskonto, elintasokilpailu, pönötys, trendikkyys, ahdasmielisyys.

Vierailija
16/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja laihdutus (ts. ikuinen kyttääminen siitä, mitä suuhunsa laittaa, oli kyse sitten kaloreista tai terveellisyydestä).

Vierailija
17/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut silti oon töissä et saan laskut maksettuu ja ruokaa hommattuu

Vierailija
18/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kuntosali

- aerobic

- tyttöjen illat

- Täydelliset naiset, Greyn anatomia yms

- coctailkutsut

- meikkaaminen päivittäin

- aikuisrock

- heviusiikki

- kaupalliset radiokanavat

- maikkarin uutiset

Vierailija
19/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- negatiivisella energialla käyminen

- paskan puhuminen

- tomaatti- tai juustokeitto

- kauhu

- väkivalta.

Vierailija
20/43 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jokin aika sitten lehdessä jutun rokotusvastaisesta perheestä. Otsikko oli tyyliin "rokotukset eivät ole meidän juttu". Kyllä asiat pitäisi perustella jotenkin muuten kuin toteamalla "ei oo mun juttu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi