Xyphedrine! Tietäkö kukaan? Tilasin kotiin.
Joo. Siis haluaisin laihtua 20 kiloa. Ei ole tarkoitus laihduttaa nopeasti. Olen aloittanut syömän terveellisesti ja vähemmän. Olen myös alkanut käymään joka arkipäivä reippaalla kävelylenkillä. Ennen tätä elämän muutosta näin netissä mainoksen herbalvital-xyphedrine-kapseleista ja meinasin tilata sen. Täytin tilauslomakkeen, mutta tulin samalla katumapäälle, koska en sitten oikein luottanut tollasiin ihme pillereihin. Luulin, että ehdin deletoida sen tilauskaavakkeen, mutta nyt sitten muutamien viikkojen päästä siitä postissa tulikin ne. Nyt ajattelin, että, kun kerran ilmaiseksi saisi kokeilla kuukauden ajan, niin kannattaisiko tässä muun ohella napata sen kuukauden ajan noita pillereitäkin, vai lähettää ne vain suoraan takaisin?
Kommentit (8)
että postissa tuli tosiaan pelkkä purkki, eikä mitään käyttöohjeita. Ja purkin kyljessä olevassa netiosoitteessa ei ole mitään tietoa xyphedrinestä...
että kannattaisikohan napsia...? Hmm...
Minullekin tuli pelkkä purkki, eikä purkissa ollut käyttöohjetta. Nimellä googlaamalla sain tiedon, että 3 tablettia nautitaan runsaan veden kera 20-30 minuuttia ennen ateriaa. Kuulemma poistaa näläntunnetta ja tekee kylläisen tunteen ennen ruokailua. Jos oikein uskoo, ehkä voi laihtuakin! Nimittäin, jos samanaikaisesti myös pienentää ruoka-annoksiaan ja ulkoilee reippaasti päivittäin noin 1/2 tunnin ajan. Olen vasta tänään aloittanut, joten en tiedä lopullista tulosta.
Itse tilasin noita ja kyllä toimii hyvin.. Käyttöohjeetkin tuli mukana:)
Hei,
luin tuon sinun viestisi, ja itsellänikin on noita xyphedrinejä, mutta en ole vain uskaltanut käyttää, kun äitini sanoi että ei kannata tommosia käyttää ym. ja kun minulla on ainakin se 7 kg ylipainoa, niin haluan todellakin pudottaa painoni alemmas, kun äitini aina mäkättää painosta minulle ja haukkuu minua, niin olen sitten päättänyt tosissaan alkaa pudottamaan, ja ajattelin että alan käyttämään noita xyphedrinejä, kun minulla niitä löytyy ja sitten vielä löytyy abtronic x2 laite. Ja tästä päivästä lähtien alan karkkilakkoon, piti alottaa jo viime kuussa mutta eihän siitä tullut mitään.
Onko tämä xyphedrine todella sinulle toiminut? Ja et ole muuttanut ruokavaliotasi millään lailla? ja et liikuntaakaan lisännyt?
Itse olen käytänyt Xyphedrineä nyt 2 kk ja painoa on lähtenyt 5.3kg.SE TODELLA TOIMII!
ruokavaliotani en ole muuttanut sa liikuntakin on jäänyt pois koska könkkään kyynärsauvoilla jalan tapaturman takia.
Ainut haitta,minkä olen havainnut,on että kovettaa vatsaa
eikä hajuakaan mistään muustakaan?
Siitähän on ollut juttua, miten ihmiset on saaneet jopa maksavaurioita napsittuaan tollaisia epämääräisiä, netistä ostettuja nappeja.
Sinuna lähettäisin ne takaisin.
otetaanko ne kaikki aamulla ennen aamupalaa vai yks 1 ennen aamupalaa, 2ennen päivällistä ja kolmas ennen iltapalaa?
että postissa tuli tosiaan pelkkä purkki, eikä mitään käyttöohjeita. Ja purkin kyljessä olevassa netiosoitteessa ei ole mitään tietoa xyphedrinestä...