"ja ilman lapsia sitten"
vittu, että tekis miei perua koko tapaaminen taas kerran.
On se kumma,kun lapset pitää jättää jo ihan vierailujen ajaksi kotiin.
Kommentit (28)
joka vierailulla hössöttää lapsiensa kanssa niin että keskustelusta ei tule mitään, annat lasten riehua vieraan asunnossa jne
Lasten ollessa kylässä usein kyllä he vievät kaiken huomion
joka vierailulla hössöttää lapsiensa kanssa niin että keskustelusta ei tule mitään, annat lasten riehua vieraan asunnossa jne
Että millaisia täystuhoja ne sun lapsesi on, kerran niitä ei haluta vierailulle? Vai onko kyse lapsiperheiden vanhempien tapaamisesta, jossa on tarkoitus rentoutua ilman lapsia?
Nyt taitaa olla syytä katsoa peiliin, jos lapsia ei haluta kylään
muka lapsetkin ottaa?
Onneksi monilla on muutakin elämää kuin vaan ne omat piltit, joskus on ihan kivaa olla ilman heitä jokin hetki.
Nyt taitaa olla syytä katsoa peiliin, jos lapsia ei haluta kylään
normaali vierailu on jos maija menee minnan luo kylään, ei synttreitä, ei illanistujaisia ei muuta juhlittavaa.
vitutaa ihan sikana.
jos lapset ei ole teretulleita, en taida minäkään mennä
Onko niillä kuitenkin omat lapset paikalla?
Entä onko kutsujilla itsellään lapsia?
olin odottanut niin tätä vierailua kauan :(
it tämä meni tähän
olin odottanut niin tätä vierailua kauan :(
it tämä meni tähän
tapaamaan sinut ja puhumaan sinun kanssa. lapsilauman kanssa se on aika mahdotonta (ainakin niin että aikuisilla olisi kivaa)
mä en kyllä useinkaan ymmärrä näitä juttuja. Mä yritän luistella yleensä tilanteesta kuin tilanteesta OLETTAEN, etten voi tulla lasten kanssa. Sit mä petyn aina kun joku sanookin, et no ota lapset mukaan...ja sit on pakko mennä :D ELi mä en edes oleta, että mun lapset olis tervetulleita joka paikkaan.
sun lapset tekee noiden vierailujen aikana?
tule yhtään mitään, jos lapset mukana. Emännällä vielä oma lapsi, niin 3 tuon ikäistä saa kyllä haloon aikaiseksi.
Mikä siinä on, ettei jotkut pysty liikkumaan ilman lapsia? Minä menen mielelläni yksin, niin saan jutella, eikä tarvitse koko ajan vahtia lasta.
Itsekin haluan, että kaverini tulevat välillä ilman lapsia ja niin he haluavat itsekin.
Ehkä meillä sitten on omakin elämä.
tule yhtään mitään, jos lapset mukana. Emännällä vielä oma lapsi, niin 3 tuon ikäistä saa kyllä haloon aikaiseksi. Mikä siinä on, ettei jotkut pysty liikkumaan ilman lapsia? Minä menen mielelläni yksin, niin saan jutella, eikä tarvitse koko ajan vahtia lasta. Itsekin haluan, että kaverini tulevat välillä ilman lapsia ja niin he haluavat itsekin. Ehkä meillä sitten on omakin elämä.
Lapset leikkivät lastenhuoneessa tai olkkarissa, äidit kahvittelevat ja juttelevat keittiössä tai olkkarissa, miten vaan. Eihän tuon ikäsiä koko aikaa tarvitse vahtia?!?
Joita ei haluta lasten kuulevan / näkevän.
Ehkä ystävälläsi on teille paketteja? Ehkä hän haluaa jutella luottamuksellisesti jostain? Tai jospa hän vain haluaa rentoutua terästetyn glögin kera kanssasi ja jutustella mukavia?
Turha tollasesta on suuttua, jos ei itselle sovi niin sitten pitää jättää väliin.
mistä vierailusta pitää jättää?