G: Montako mariskoolia omistat?
Kommentit (20)
Molemmat vihreitä, mutta keskenään eri sävyisiä. Lahjaksi olen saanut.
Sain lahjaksi jokin aika sitten, eikä ole sattunut sopivaa saumaa laittaa eteen päin.
Kaikki lahjaksi saatuja. 2 valkoista toimittaa tuikkukipon virkaa ja 1 sininen toimii pähkinä/keksikippona. Ihan käteviä.
Kukaan ei oo koskaan meille ostanut sellaista lahjaksi ja itse en niistä niin paljon pidä että viitsisin kotiin ostaa.
Mun äidillä niitä on aika monta, on saanut lahjaksi ja ehkä ostanut itsekin?
työnnettyä meille yhden. Siinä ei ollut pakkausta, joten kerää pölyä jossain, täytynee kirpparille se heittää joulunjälkeissiivojaisissa.
molemmat pieniä, kirkas ja omenanvihreä.
2 punaista
1 tummansininen
1 harmaa
Tykkään niistä kovasti. Kaksi punaista ovat kynttiläkippoina varsinkin näin joulunaikaan. Sinisessä on pieni viherkasvi ja harmaassa tarjoillaan keksejä vieraille..
1 pieni (turkoosi)
Tykkään kovasti,ovat karkki- ja keksikulhoina ja vaaleanpunaisessa on hienoa sokeria aina tarjolla.
Punaista himoitsen aina joulun aikaan mutten ole raaskinut ostaa sitä...
en yhtään enkä tule omistamaankaan.
kaikki tämän hetkiset värit (isommassa koossa) ja muutaman jo tuotannosta poistuneen. Metsästän tällä hetkellä sitä harvinaista valkoista, jota valmistettiin aikoinaan vain vähän aikaa. Huutonetissä sitä aina silloin tällöin kaupataan, valitettavasti vain omaan budjettiini nähden ylihinnalla.
Kieltämättä aika korni keräilykohde, mutta jospa näiden jo poistuneiden arvo jonakin päivänä nousee arvoon arvaamattomaan...
itse olen ne ostanut ja laitan joulupöytään. Karkkia kait niistä tarjotaan
Minulla ei ole voimakasta mielipidettä Mariskooleista, käyttäisin varmaan jos lahjaksi saisin.
ei aavistustakaan kumpaa kokoa. Lahjaksi olen saanut ja muutaman kerran keksejä kahvipöytään laittanut. Ajattelin jouluksi laittaa niihin karkkeja ja pähkinöitä tarjolle.
2 isoa punainen ja harmaa (jouluna käytössä) meidän keittiössä saman väriset kaapit sen takia ostanut
(Terveisiä tutuille)
1 pieni vaaleansinen/turkoosi (toimii sokerikippona)
Hyviä tarjoiluastioita kekseille yms.
Ja vain isoja. Punainen, kirkas, mattakirkas, luumu, vihreä.
Keräilen niitä.
ne on hirveitä!!!