Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua Mitä tekisit asemassani: mieheni aikoo ostaa meille vm 92 LADAN ov

Vierailija
24.11.2010 |

Kakkosautoksi, lada on kaiken lisäksi vielä kommunistin punainen. Emme ole kommunisteja enkä halua että meitä kommareina pidetään. Mielummin vaikka vm 85 opel kuin 92 lada. Mitä ajattelette? Mies ei kuuntele mua, mitä tekisit muna asemassa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaihda miestä.

Miten käy jos joku tulee päälle liikenteessä?

Kuunnelkaa ja keskustelkaa hyvät ihmiset.

Vierailija
2/17 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kakaranalada ja juu punainen. Isä oli aatteen mies, kuului mm suomi neuvostoliitto seuraan jne.. huhu.. Se oli kakarana niiiin noloa ja kämälaa ja no voitte kuvitella, en antanut isän juurikaan hakeamua koulusta.. No joo. tarpeeksi vanhaksi kun tulinliityin isän kiusaksi suomi amerikka seuraanja rupesin harrastamaan vanhoja jenkkejä vieläkin tallissa lojuu vanha chvy :)

No joo mutta nyt kun ikää on 42v oon ruvennu haaveilemaan vanhasta ladasta,se olis niiin magee. Ja lähtis taatusti liikkeelle vaikka pakkasta olis 40+ astetta.. Ja sen auton moottoria osais itekkin väkertää, näitä uusia kun ei voi eikä saa.. plaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosautoksi, lada on kaiken lisäksi vielä kommunistin punainen. Emme ole kommunisteja enkä halua että meitä kommareina pidetään. Mielummin vaikka vm 85 opel kuin 92 lada. Mitä ajattelette? Mies ei kuuntele mua, mitä tekisit muna asemassa?

mukavaa talvea teille kummallekin.

Vierailija
4/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä pilkasta, mitä jouduin koko lapsuuteni kokemaan sen vuoksi että meillä oli itäauto. Ehkä olisin nykyään aivan toinen ihminen ilman tuota kiusaamista. Se haavoitti tosi syvältä.

Vierailija
5/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliiton lipun Ladan takaikkunalle ja koko perheelle sellaiset norsunvittu-karvahatut. :D Ihan loistavaa, olisit onnellinen! Me miehen kanssa ollaan päätetty ostaa punainen Lada heti, kun saadaan taas vain kahdestaan autoilla.

Vierailija
6/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itänaapurimme on aikoinaan kyennyt rikkaalle Suomelle tarjoamaan.

Vierailija
7/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kuuntele mua, mitä tekisit muna asemassa?

siis oikeaoppisestihan tuo olisi muna-asemassa. Yhdyssana siis.

Vierailija
8/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen tekniikka, käynnistyy kylmänä ja kulkee kuin juna. Jos nyt jotain negatiivista haluaa etsiä, niin korvatulpat on hyvä olla, jos ajaa vähän kovempaa...

Vai että ihan kommareina pidetään xD

Vierailija
9/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ladat alkaa nykyään olemaan arvossaan harraste autona.

Itse muksuna tuli paljonkin oltua ladan kyydissä eikä se koskaan jäänyt aamulla käynnistymättä (edes 30 astee pakkasessa) ja lämpöä riittää koppiinkin enemmän kuin tarpeeksi (suunniteltu siperiaa vasrten).

Eikä sulla pitäisi olla mitään mutisemista mieheshän sillä ajaa.

Lada on nimenomaan perusauto ilman YHTÄÄN MITÄÄN mukavuuksia. Kapitalistiset suomalaiset lisäsivät radion noihin =)

Vierailija
11/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa venäläiset tekevät mitä tahansa saadakseen jonkun toisen auton. He itse eivät arvosta sitä autoa ollenkaan. Usko pois, venäläisten suosikki auto ei missään nimessä ole lada.

Mies varmaan haluaa sen auton itselleen

Miksi ihmeessä?

Vierailija
12/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa venäläiset tekevät mitä tahansa saadakseen jonkun toisen auton. He itse eivät arvosta sitä autoa ollenkaan. Usko pois, venäläisten suosikki auto ei missään nimessä ole lada.

Luetun ymmärtäminen on näemmä vaikea laji. Sanoin HARRASTE AUTONA. Ei siis perheen ainoana käyttöautona. Samanlaisia ihmeellisyyksiä ovat rättisitikat, kuplat, terroristi volkkarit, tipparellut, vahat moottoripyörät, trapantit, warret, jne... Ei noita mitään, no kuplaa ehkä lukuunottamatta kukaan käyttöautoksi halua.

Kuplan ja Ladan sijoittaisin käyttöautona jotakuinkin samaan kategoriaan. Mitään järkeä asiassa ei ole mutta mitäs se jos tykkää.

Toimivia pelejä kumpikin ja ennen kaikkea HELPPOJA korjata itse ja varaosia saa netistä tehtään paketissa vieläkin.

Vierailija
13/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään hävettänyt. Pääasia että pääsi paikasta toiseen.

Vierailija
14/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään nuorempi sukupolvi enää edes tiedä, mikä oli Neuvostolitto. Relaa.

Vierailija
15/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kuuntele mua, mitä tekisit muna asemassa?

Vierailija
16/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään -92 Ladalla ajavaa kommunistina pidetä.

Hauska harrasteauto joka vielä hoitaa kakkosauton tehtävät käytännössäkin.

Vierailija
17/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkia tilalle jonkun toisen auton. Lada lähtee kyllä kylmässä hyvin käyntiin mutta muuten se on ankea ja kankea.

Kommunismin peikko ei enää haittaa, ei sitä porukkaa edes muisteta enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme