Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, joilla lapsi/lapset isänsä luona säännöllisesti!

Vierailija
19.10.2005 |

Minua on alkanut ärsyttämään sellainen, kun lapset isällään, niin aina kun lapset tulevat takaisin kotiin, saan tuomisiksi hirveän likavaatepussin!

Kuulostaa varmaan naurettavalta, mutta kun itse laitan puhtaan vaatekassin lapsille mukaan, niin olisi kiva saada ne pestyinä takaisinkin.Pyykinpesukone miehelläni, joten ihan hyvin voisi ne vaatteet pestä.

Sanoisitteko asiasta, vai oletteko sopineet pelisäännöistä jo heti erottuanne? Vai, miten olette toimineet? Meillä tilanne varsin uusi, joten en tiedä miten toimia..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä vaatteet vaihdetaan lauantaisaunan jälkeen ja lasta lähdetään kuskaamaan sunnuntaina noin klo 15 takaisin äidilleen. Ei onnistu tuossa ajassa pesu ja kuivatus. Ei ole kuivausrumpua yms. Onneksi ei ole lähiäiti valittanut asiasta. Kai silläkin nyt joku järki on.

Muuten harmittaa, kun meille tullaan ihan ryntteissä ja mua hävettää käydä edes kaupungilla. Tekisi mieli kuten yhden edellisenkin huutaa, että tää ole mun lapsi, kun on puettu rikkinäisiin verkkareihin ja liian pieneen takkiin. Yhteen aikaan ostettiin koko ajan vaatetta ja niitä ei ikinä näy täällä. Laskin, että pelkästään paitoja ostettiin 9 kappaletta 8 kuukauden aikana ja silti meille tuli aina sellaisissa paidoissa, jotka voisi viedä kaatopaikalle. Pahinta on, että tulee suoraan koulustakin rispaantuneessa paidassa ja polvista rikkinäisissä verkkareissa. On sanottu asiasta äidille ja muutosta ei vaan tule. Kerran mies sanoi äidille, että ei ota lasta meille lainkaan, jos ei ole kunnon farkkuja ja siistiä paitaa kaupunkivaatteiksi mukana. Sen jälkeen ollut vaihtelevasti paremmat mukana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme