Siis onko muille laihduttamisen aloitus näin vaikeaa?!
Olen tässä koko syksyn yrittänyt aloittaa laihduttamista.
Pohdin taas koko viime viikon, yritin motivoida itseäni ja aloitin keventämään, ja tänään söin kohtuudella koko päivän, kunnes yhdeksän aikaan illalla.. meillä on vierasvaraa kaapissa huomiseksi... huomasin käveleväni keittiöön ja avasin kaapin ja katselin houkuttelevaa vierasvaraa.. sitten suljin kaapin ja toistelin mielessäni että kadun kuitenkin jos sen nyt syön, parempi laittaa kaappi kiinni ja olla syömättä sitä. Menin takas olkkariin. Kohta taas alkoi suunnattomasti mieli syödä sitä vierasvaraa.. menin taas keittiöön, kaapille ja katselin.. tälläkin kertaa sain pakotettua itseni jättämään herkun sinne.
Sitten lapsi tahtoi iltapalaa. Tein siinä hänelle leipää, ja sitten avasin kaapin ja otin sen vierasvaran itselleni. Käärettä avatessa vielä mietin että huomenna kaduttaa kuitenkin, tai oikeastaan jo heti syötyäni, ja että miksi huijaan itseäni ja haluan syödä kun tiedän katuvani hetken päästä.. mutta avasin vaan sitä käärettä ja sitten lakkasin ajattelematta mitään ja söin kaiken.
Ja nyt mulla on huono olo ja kuten etukäteen tiesinkin: kaduttaa.
Miks mua vaivaa tällainen holtittomuus ruoan kanssa?!?
Kommentit (2)
se vaan on todella heikko henkinen selkäranka :(
mun pitäis olla vuosi jossain eristyksissä jossa ei ole herkkuja eikä vierailuja eikä mitään.
Muuten ei tahdo onnistua..ja raskauskilojakin on vielä jäljellä 3..ja siihen päälle 25kiloa ylipainoa :(
ostin kyllä vuoden salikortin ja olenkin käynyt syyskuusta lähtien 3-4rtaa vkossa jumpassa/salilla, mutta paino ei ole tippunut yhtään :(
joo kuules mulla on ihan sama ongelma :( on jo yli vuos pitäny laihduttaa, mut ei siitä vaan tuu mitään...en tajuu, että miten jotkut onnistuu siinä!