Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko oikea supistus kestää enemmän kuin sen 30sekuntia?

Vierailija
19.12.2010 |

voiko kestää esim. 2min? ja voiko tollasia pitkään kestäviä "supistuksia" tulla monta peräkkäin. Siis esim. 15 minuttia tulee taukoamatta tollasia pitkiä suppareita, niiden väli on noin 10sekuntia? Onko noi edes supistuksia vai jotain ilmavaivoja vaan?? vatsa ollu aika sekasin tässä :(

Toivottavasti joku ymmärsi kysymyksen

T. rv38+5

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile tilannetta ja pakkaa laukku valmiiksi.

Vierailija
2/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea supistus voi kestää vaikka monta tuntia peräjälkeen.... ainakaan mulla ei ollut juuri taukoja viimeisten tuntien aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt pelästy, mutta mä olin tossa vaiheessa jo synnytystuolissa.

Suosittelisin lähtöä NYT!

Vierailija
4/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi synnytys noin ja synnytksen kesto oli muutama tunti, joten ehkä kannattaisi käydä synnärillä näytillä?

Vierailija
5/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytyssupistus oli käytännössä katsoen tauotonta kun pääsi vauhtiin. Ei ollut alkua eikä loppua. (Kunnes sain epiduraalin.)

Vierailija
6/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko että tilanne niin paha?? koska sitten kun tuo pitkäkestoinen supistusjako loppuu niin saattaa kestää helposti puolituntia ennen kun tulee taas esim yksi normaali supistus.. ihmettelin vaan ku tossa tuli muutama tollanen jakso että kesti pitkään ja tuli tauotta monta. Nyt on taas ihan ok olo.. välillä tulee pieniä supistuksia. On niin epäsäännöllisiä ni en osaa olla huolissani.

t. viestin aloittanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän