Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matiaksen ja Luukaksen sisarelle nimi?

19.12.2010 |

Eli tuon nimiset pojat löytyy. En tiedä vielä kumpaa odotan, mutta pojan nimi on jo valmiiksi mietitty (s-loppuinen ylläriylläri).

Mutta mitä ehdottaisitte sisarelle nimeksi? Ei tarvitse olla s-loppuinen, kunhan muuten "sopisi sarjaan".

Itsellä on muutama nimi mielessä, mutta olisi kiva kuulla teidän ehdotuksianne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulivat mieleeni s-loppuiset

Iiris

Iines

Muita ehdotuksia:

Alina

Elina

Emilia

Selina

Sofia

Katriina

Inkeri

Juulia

Jemina

Linnea

Maaria

Mimosa

Marleena

Johanna

Lyydia

Marikki

Loviisa

Eerika

Annika

Vierailija
2/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mailis

-Tuulis

-Iines

-Iris

-Anais

-Venus

-Agnes

-Kristen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alissa

Aliisa

Emilia

Mimosa

Sandra/Santra

Linnea

Loviisa

Annika

Amanda

Melissa

Tuulia

Katinka

Marikki

Milona

Milena

Sofia

Sofiina

Sohvi

Vierailija
4/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna

Raakel

Ilona

Irene

Teresa

Vierailija
5/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda

Matleena

Lyydia

Pauliina

Vilhelmiina

Venla

Veera

Siina

Tuulia

Anniina

Katariina

Kaarina

Karoliina

Vierailija
6/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin kovasti ehdotuksia, etten nyt kaikkia ala käydä läpi erikseen.

Mutta esim. Marikki nimenä olisi ihana, mutta 2. ja 3. on jo valmiina (suvusta) ja kolmas nimi päättyy myös -kki, joten ehkä tuo olisi liian samanlainen.

Julia/Juulia ja Veera sekä Katariina miellyttävät. Otin nuo muistiin. Pitää kysyä miehen mielipidettä.

Aliisa miellyttää myös, ja on ollut kolmen nimen kärkikolmikossa itselläni, tosin muodossa Alisa. Oli miehen mummun toinen nimi, että sopisi kyllä hyvin. Ainut että tuntuu että lähipiiriin on kastettu monta Alisaa viime vuosina ja naapurissakin asustaa sen niminen...häiritsee hieman, kun on niin suosittu nimi.

Itse ajattelin myös ihan Raamatun pohjalta (vaikka en itse uskonnollinen olekaan) nimiä Maria ja Mirjam(i). Nuo siis kärkikolmikossa itselläni myös.

Maria -nimestä pidän kovasti, mutta Marja nimestä taas en juurikaan ja minua kiusaa noiden nimien läheinen ääntämysasu ja mietin, että joutuisiko tyttö aina korjaamaan kirjoitusasua muille? Mies taas ei lämpene Maarialle tai Mariialle.

Mitä mieltä olette nimestä Mirjam(i)? Mies oli ensin sitä mieltä, että liian vaikea nimi lausua. Onko se sitä? Jotenkin se minua viehättää ja nimenomaan enemmän ilman i:tä perässä, mutta ehkä tuo i helpottaisi lausumista. Mies on vielä vähän kahden vaiheilla tuon nimen suhteen. Onko nimi liian outo?

Vierailija
7/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 2. ja 3. nimi ei nyt ole lukkoon lyötyjä. Rupesinkin mielessäni nyt pyörittelemään ihan muita yhdistelmiä näistä mun suosikkinimistä. Tajusin, että Katariinakin tosiaan löytyy suvusta, joten passais oikein hyvin kolmanneksi nimeksi.

Alisa Maria Katariina

Maria Alisa Katariina

Mirjam Alisa Katariina

Mitä mieltä näistä, mikä kuulostaa kauneimmalta yhdistelmältä? Sukunimi on lyhyt, 4 kirjainta.

Vierailija
8/8 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjam on ihan täydellinen!