Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastitko lapsena vanhempiasi?

Vierailija
19.12.2010 |

Muistatko ajatelleesi niin? Siis että rakastan äitiä/isää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tiedä/muista. En edelleenkään tiedä rakastanko, taidan olla aika tunnekylmä ihminen...välitän kyllä.

Vierailija
2/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

surua, yksinäisyyttä.... ei oikeen iloa mistään asiasta. Nyt kun itsellä on kaksi lasta toinen (vanhempi) kysyy aika usein, että äiti rakastatko mua? vastaan kyllä, mutta sitten jään miettimään asiaa.... näytänkö tarpeeksi tunteitani ja rakastanko oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ajatellut. Meillä ei kyllä rakkaudesta puhuttu. En ole koskaan kuullut äitini tai isänikään sanovan, että rakastavat minua. Eivät tainneet rakastakaan, hyväksyntää en ainakaan koskaan itselleni saanut.

Vierailija
4/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan mitenkään suuresti. Nyt kun vertaa vaikka omien lasten rakkauteen.

Vierailija
5/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen rakastan.

Vierailija
6/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äiti löi meitä niin paljon ja kovaa että se rakkaudentunne alkoi tavallaan kuihtua pois

Vierailija
7/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jopa sellaisen tapahtuman, kun olin n. viisi vuotias ja perhepäivähoidossa, niin tein hiekkalaatikolle mudasta, ruusunmarjoista, heinästä, lehdistä yms. taikakeitoksen ja lorun, joiden tarkoitus olisi että äiti ja isä eläisivät todella vanhoiksi.

Eipä toiminut ainakaan kokonaan, sillä isä kuoli vähän päälle viisikymppisenä...

Vierailija
8/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan usein toivoneeni ettei isää olisi

Vierailija
9/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus murrosiässä muistan havahtuneeni siihen ajatukseen että rakastan vain äitiäni, en isääni.

Isäni ei ole koskaan tehnyt mitään lain silmissä pahaa, mutta sen verran ongelmallinen suhteemme on että sanoisin etten ole rakastanut häntä n. 25 vuoteen. Olemme kyllä perusystävällisissä väleissä, näemme juhlien (joulu, syntymäpäivät) yhteydessä muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
10/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin isä oli se kaukaisempi minulle, emme tulleet toimeen edes ollessani ihan pieni. Nykyään rakastetaan toisiamme taas..=))

Vierailija
11/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo?

Vierailija
12/12 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalleni annan kaiken rakkauden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan